Ea account koppelen aan PS4

door flashpoint2122
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ea account koppelen aan PS4

★★★ Novice
@EA_Jason “ Ik zou graag online willen spelen maar het lukt niet bij FIFA 20

Ik heb een EA account en PS4 account maar ik kan ze niet koppelen. Om verbinding te maken met EA servers moet ik een code ontvangen : via een mail dropmail.me of via de app Authenticator.

Beide lukt mij niet , ik krijg het niet voor elkaar.

Kan iemand mij uitleg geven ?

P.s ik heb geen andere account gekoppeld aan mijn PS4/ EA account “ dit is exact wat 1 van de vorige reageerders heeft gezegd. Ik loop dan ook exact het zelfde probleem op.
Bericht 31 van 36 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account koppelen aan PS4

EA SPORTS FC Team

Zoals ik al eerder aangegeven heb @Tugrul58kara, zal je hiervoor contact op moeten nemen met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken.

 

Dit omdat er een verschil is tussen jouw mail adres en het mail adres dat er staat, dat moet even nagekeken worden door onze helpdeks.

 

Ik heb hierboven aangegeven hoe je contact op kunt nemen.

Jason.png
Bericht 32 van 36 (442 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account koppelen aan PS4

★★★ Novice
@EA_Jason Ik heb een email gestuurd, maar helaas is er niemand die reageert. Het is nu momenteel ook niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Ik zit nu al 2 weken met een game waar ik online geen gebruik van maken. Ik wil dat dit zsm word opgelost.
Bericht 33 van 36 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account koppelen aan PS4

EA SPORTS FC Team

Probeer anders eens de chat optie @Tugrul58kara 

Jason.png
Bericht 34 van 36 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account koppelen aan PS4

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@EA_Jason Hebben jullie hiervoor al een oplossing? Ik zit met exact hetzelfde probleem, ik kan me gewoon aanmelden op ea.com, mijn mail adres is correct. Als ik echter op fifa 20 wil aanmelden. Bij de aanmeldingsverificatie staat een onbekend e-mail adres, *snip*
Vrij lastig en kan jullie op geen enkele manier bereiken..

 

EDIT door EA_Jason: Mail adres verwijderd. 

Bericht 35 van 36 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account koppelen aan PS4

EA SPORTS FC Team

Wanneer je het mail adres niet herkent @kushien, dan is het mail adres mogelijk aangepast en dan kan je contact opnemen met onze helpdesk voor een oplossing. 

 

De helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Daar stel je de regio in op United States en vul je alle gegevens in (kies voor hacked account) om in het Engels een chat te beginnen. Het is op het moment niet mogelijk om in het Nederlands te bellen of te chatten. 

Jason.png
Bericht 36 van 36 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help