Re: EA server lag eruit

door vdp_stijn
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA server lag eruit

★★★ Apprentice

Na de vorige server storing bij EA werd de game zo goed als onbespeelbaar, na veel klachten van spelers werd er aldoor gezegd dat het aan de verbinding ligt van de speler, het probleem lag dis steeds niet bij EA en ik denk dat hun server vandaag wederom het juiste antwoord op onze vragen heeft gegeven door er maar weer eens mee te stoppen!

Bericht 1 van 3 (229 Weergaven)

Re: EA server lag eruit

[ Bewerkt ]
★ Guide

Yep.....3e x in 1 week dat de server bij EA er mee uitscheid. Ditmaal niet lijdend tot verliespunten omdat mijn wedstrijd voor sqb tg net op tijd geregistreerd is als winst,waar het in vorige gevallen wel op verliespunten uitdraaide(legendarisch 3-0 voor in de 67e minuut).....lag niet aan mijn ISP of netwerk(bekabeld).wanneer krijgen we als spelers nu eens voor die vele verliespunten compensatie????? Heeft er al vaker toe geleid dat ik ipv elite1 in elite 2 eindigde.....mja zoals altijd draaien jullie het bij EA zo dat het tg echt bij de consument ligt en  niet aan EA!!!!!

Bericht 2 van 3 (219 Weergaven)

Re: EA server lag eruit

★★★★ Apprentice

Das hun motto Standard smile

 

Het ligt niet aan ons, het ligt aan de consument. 

 

 

Zo peppen ze hun personeel op, om iedere week goed werk te leveren. 

Of denk je echt dat ea_jason geen gedragstechnieken moet leren om al dit gezeik te aanhoren, maar altijd blijft hij dat ene zinnetje herhalen Standard smile

 

Je kan evengoed een automatische robot in een pc installeren, dat kost namelijk een pak minder op termijn

Bericht 3 van 3 (207 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help