EA geeft een disconnect nadat ik een FIFA 20 wedstrijd win met penalties

door vincinator1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA geeft een disconnect nadat ik een FIFA 20 wedstrijd win met penalties

★ Novice

Geachte,

 

Ik was fut champions aan het spelen en had net gewonnen met de penalties (al afgefloten en onderweg naar het menu), wanneer ik een melding kreeg dat EA de uitslag momenteel niet kon bepalen en dat ik terugkeerde naar het hoofdmenu. Ik speel met LAN kabel en goede verbinding en dit is niet de eerste keer dat de servers zomaar wegvallen. Mijn vraag is daarom de volgende:

 

kan ik mijn winst alsnog krijgen, of kan ik tenminste een extra wedstrijd krijgen? Zou ik indien dit niet kan een andere compensatie kunnen krijgen (zoals een draft token)?

 

Ik wou namelijk elite 3 proberen halen en deze onverdiende disconnect loss doet hier geen goed aan

 

Alvast bedankt voor uw tijd

Bericht 1 van 2 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA geeft een disconnect nadat ik een FIFA 20 wedstrijd win met penalties

EA SPORTS FC Team

Geachte @vincinator1,

 

Ik kan de uitslagen niet voor jouw veranderen of ervoor zorgen dat je een wedstrijd nogmaals kunt spelen. 

 

Als het eenmalig gebeurde, is het zuur maar er is niets dat we kunnen doen. Als het vaker voorkomt, probeer dan dit eens:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (87 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help