Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: EA antwoord niet meer ?

door patronyouss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA antwoord niet meer ?

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Beste EA WERKERS

Had een weekje geleden iets gestuurd naar EA hulp over snelheid van de spelers dat iemand van 67 snelheid iemand inhaalt van 93 snelheid dat is precies je doet een race ferrari tegen een tractor tractor wint dat kan niet heb hun een berichtje er over gestuurd ze hebben nog steeds niks terug gestuurd omdat dat de waarheid is daarom durven ze me niet terug te sturen ik hoop dat jullie dat beter maken en jullie weten dat zelf ook en elke fifa speler klacht er over terwijl ik 2 weken geleden 2 mailtjes had gestuurd konden ze direct na 1 of 2 dagen terug antwoorden maar over dit over snelheid antwoorden ze niet meer terug beetje vreemd niet ? Ik hoop dat jullie dat beter maken iedereen KLACHT ER OVER !!

Aangepast door EA_Neil. Bedankt voor de feedback! Let alleen wel op woordgebruik probeer niet het filter te omzeilen. Bedankt!

Bericht 1 van 5 (177 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Hey @patronyouss ,

Bedankt voor de feedback! Ik hoor hier wel eens vaker over en zal zien wat ik door kan spelen. Heb je toevallig een video waar dit erg duidelijk op te zien is van één van jouw wedstrijden tezamen met welke speler dat doet en of dit altijd gebeurt of soms in bepaalde situaties (denk stamina, positie, taktieken die gebruikt worden, etc.)?

Houd in de gaten dat wij hier bij EA Help zowel op het forum van Answers HQ als op de mail niet direct aan het spel werken en dus alleen feedback door kunnen geven voor je en verder, behalve als er stappen voor zijn om het probleem in kwestie op te lossen natuurlijk, helaas geen directe verandering voor je door kunnen voeren.

Mocht je een video hebben upload deze op een platform zoals Youtube en ik zal zien of ik deze voor je door kan sturen als feedback maar nogmaals is dit geen garantie. 

Bedankt voor het delen!

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil Ik heb helaas geen video er van maar kunnen jullie het regelen want ik zie veel mensen klagen er over de EA werkers zeggen het komt goed we gaan het regelen maar het blijft zo ? Willen jullie het regelen aub
Bericht 3 van 5 (136 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Community Manager

@patronyouss,

Wij sturen graag informatie door voor jullie maar uiteindelijk zal het aan het game team zijn om veranderingen door te voeren waar deze nodig zijn.

Mocht je alsnog wat tegen komen, laat het ons weten via hier.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 5 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil Mijn ronaldo werd ingehaald door ruben dias. Ruben dias heeft 76 snelheid en hij haalt mijn ronaldo 91 snelheid elke match gebeurd dit en dit gebeurd ook bij andere spelers jullie zeggen ja we gaan het wel regelen maar dit blijft zo !! Als jullie dat niet willen regelen zeg het dan plaats van dingens te verzinnen "ja we gaan het probleem regelen" regel het dan !! Zo ik niemand deftig spelen !! Ik hoop dat jullie dit regelen voor me want dit kan niet !!!!!
Bericht 5 van 5 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help