EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

door HELL_AL-BUNDY-TA
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★★★★ Novice

Game freezes during ranked play, now i am getting penalties because EA blames me for leaving early.

 

I am not leaving there is something wrong with Apex legends, EA/ Respawn is to blame, something is wrong with the latest drivers updates or whatever.

 

I understand the not leaving part, this is why i play ranked. But don t punish me for code that is not finished yet !!!

 

installed the game again.

ipconfig /flushdns

scanning for virus etc etc

temp of card 55 C - 60 C / rtx 2080 zotac

i5 9600K between 40 and 55 C

msi z 390 carbon pro/ 16 gb memory / ssd samsung pro 840 512 gb

The computer is clean, it is for work or games nothing else.

 

etc etc

Bericht 1 van 12 (1.311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★★★★ Novice

Ik heb misschien het probleem gevonden, game-boost staat bij mij meestal aan. Dit is een lichte overclock van MSI, ik

heb de XMP (geheugen overclock )aan laten staan maar de game boost uitgezet.

 

Sinds de Game-boost uitstaat heb ik geen crash meer gehad, ik hoop dat dit dus zo blijft.

 

Ik zou mensen ( de amateurs en semi's ) dus aanraden geen overclock van processor of videokaart te draaien, dus ook geen overclock ingesteld door de fabrikant !

 

XMP geeft geen problemen, zover ik kan zien.

 

In thread bekijken

Bericht 6 van 12 (1.216 Weergaven)

Alle reacties

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

EA SPORTS FC Team

Hey @HELL_AL-BUNDY-TA,

 

Heb je al geprobeerd om de drivers te verwijderen met bijvoorbeeld DDU en ze dan opnieuw te installeren?

 

Dit gaat om de drivers van jouw videokaart. 

 

Daarnaast kan ik je ook aanraden om te checken of je de nieuwste updates van Windows hebt geïnstalleerd. 

Jason.png
Bericht 2 van 12 (1.278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★★★★ Novice

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, dus ook alle nvidia drivers vers erop.

 

Mijn bios geflashed all drivers zijn up to date, windows alles compleet.

 

Vandaag weer gecrashed niks helpt dus !!!! Mijn computer loopt nooit vast bij geen enkel spel of programma,

alleen schijnbaar bij apex. Vraag mij af aan wie het ligt !!

 

Zie foto, duidelijk te zien dat het een crash is en niet ff snel weggaan, de tijd en datum zijn ook te lezen tenminste van de foto opname !!

 

Deze keer heb ik niks aangeraakt en heb ik eerst een pauze van 15 min ingelast en ben daarna pas uit het scherm gegaan. 

 

Hoera Hoera geen penalty for leaving early. Maar dat is natuurlijk wel behoorlijk omslachtig.

 

Ik heb 1 scherm gezien waarop stond dat apex aan het opstarten was/ cloudsync enz . Heel vreemd ????

Bericht 3 van 12 (1.267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

EA SPORTS FC Team

Je kunt nog proberen om de cache van Origin leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Als het probleem aanhoudt, dan kan je mij ook nog een MsInfo32 sturen: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-find-and-attach-your-msinfo/

 

Een mogelijke oorzaak zou ook kunnen zijn dat de videokaart los zit, dat de videokaart niet genoeg stroom krijgt (hier zijn ook instellingen voor) of mogelijk een ander probleem met Windows (aangezien het een DirectX error is). Zorg er ook voor dat je al jouw overlays uitschakelt (origin in-game, Discord, GeForce Experience, etc.)

 

Ik tag gelijk ook even @Zeelmaekers 

Jason.png
Bericht 4 van 12 (1.254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★ Novice

heb hier ook last van 

met mijn drivers up to date kreeg ik het midden in een potje, vervolgens gelezen dat het misschien aan de updates kon liggen van NVDIA.

toen dus terug gezet op oudere update, en toen zat ik vast op het 'waiting for players scherm'. nu een mooie ban van 350minuten opgelopen :D

Bericht 5 van 12 (1.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★★★★ Novice

Ik heb misschien het probleem gevonden, game-boost staat bij mij meestal aan. Dit is een lichte overclock van MSI, ik

heb de XMP (geheugen overclock )aan laten staan maar de game boost uitgezet.

 

Sinds de Game-boost uitstaat heb ik geen crash meer gehad, ik hoop dat dit dus zo blijft.

 

Ik zou mensen ( de amateurs en semi's ) dus aanraden geen overclock van processor of videokaart te draaien, dus ook geen overclock ingesteld door de fabrikant !

 

XMP geeft geen problemen, zover ik kan zien.

 

Bericht 6 van 12 (1.217 Weergaven)

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor het delen van de oplossing @HELL_AL-BUNDY-TA!

 

Ik heb even rondgekeken op het internet en ik zie dat meerdere mensen problemen hebben gehad wanneer de game boost aanstaat, ik zal het in gedachten houden voor het geval dat ik een soortgelijk probleem tegenkom Standard smile

Jason.png
Bericht 7 van 12 (1.204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★★★★ Novice

Ik heb toch weer een paar crashes gehad, wel minder vaak sinds de game-boost uit staat. Gelukkig heeft dit tot nu toe geen penalties gegeven.

 

De fout-code is ook anders.Iets van DXGI device Hung (zie foto)because of badly formed commands wat dat ook mag zijn.

Bericht 8 van 12 (1.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

★★★★ Novice

foto niet doorgekomen

Bericht 9 van 12 (1.136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA BLAMES ME FOR THEIR FAULTY CODES

EA SPORTS FC Team

Hmm, we hebben er hier een algemeen topic over: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Engine-Error-0x887A0006-DXGI-ERROR-DEVICE-HUNG/m-p/814551...

 

Misschien dat de tips die daarin staan helpen?

Jason.png
Bericht 10 van 12 (1.113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help