Re: EA App wat een drama

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA App wat een drama

★★ Novice

Ik wil graag even mijn frustratie uiten hier over de EA App.

Sinds in dit gebruik heb ik alleen maar problemen gehad, spellen die niet opstarten, de app zelf die niet wil opstarten.
Origin was niet geweldig maar de EA App slaat alles. 
Ik heb op het internet ergens nog origin kunnen downloaden en nu werkt alles weer.

Maar hoe durven jullie deze troep te releasen, ik heb er geen woorden voor.

Nu vraag ik me af wat de ervaring is van andere mensen met de EA App.

Bericht 1 van 4 (610 Weergaven)

Re: EA App wat een drama

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Neophyterr,

Vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt met de EA app.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijzielf, als speler, hier niet in kan vinden aangezien alles voor mij gewoon werkt, maar natuurlijk heeft ierder zijn of haar eigen ervaring. Dus ik vermoed dat er iets mis is gegaan met jouw EA app installatie, of dat er iets is geïnstalleerd op jouw PC, waar de EA app niet helemaal goed mee overweg kan, waardoor je nu tegen problemen aanloopt.

Mocht je deze problemen willen proberen op te lossen, laat het ons dan gerust weten hier op het forum, en we kijken graag of we je kunnen helpen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (598 Weergaven)

Re: EA App wat een drama

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik werd onlangs ook verplicht om de nieuwe EA app te installeren. De eerste twee keer kon ik zonder problemen mijn Sims 3 spel opstarten. Echter sinds enkele dagen heb ik hetzelfde probleem als zovelen. Ik klik op Sims 3, ik kan kiezen om het spel te starten en vervolgens opent het in een nieuw venster. Dat venster minimaliseert echter direct. Als ik er op klik om het venster te openen dan krijg ik een fractie van een seconde een zwart scherm en vervolgens minimaliseert hij direct weer.

Ik vind het vrij hallucinant dat ik betaald heb voor een spel dat perfect werkte met Origin, maar dat bij de (verplichte) overstap naar de nieuwe app gewoon niets meer doet.

Dit kan toch niet?!

 

Ik heb ook al vanalles geprobeerd zoals de fullscreen veranderen naar in window-mode, niets helpt!

Bericht 3 van 4 (502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA App wat een drama

Community Manager

Hi @dbroidioi,

 

Aangezien je een probleem rapporteert wat te maken heeft met De Sims 3, raad ik je aan om hier een apart topic voor aan te maken op het Andere De Sims Games bord van het forum.

 

Het is dan ook aan te raden om wat meer informatie te delen over je systeem. Mocht je een Windows PC hebben, dan kan dit bijvoorbeeld via een DxDiag.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (479 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help