EA Account ongeldig

door Mies1985
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: EA Account ongeldig

EA SPORTS FC Team

@beechson 

 

Jouw mail adres is veranderd? Dat is niet goed.

 

Dan zit er waarschijnlijk iemand anders op jouw account, neem zo snel mogelijk contact op met onze helpdesk om dit in orde te maken.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 51 van 74 (1.233 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

★★ Novice
@EA_Jason dit denk ik alleen maar omdat toen ik wilde inloggen in me companion app dit ook niet meer lukte. Er staat als ik inlog dat mijn account ongeldig is. Zou je hier naar kunnen kijken alsjeblieft?
Bericht 52 van 74 (1.224 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

★★ Novice
@EA_Jason Ook heb ik hiervoor op FIFA 17 aangemeld maar dit lukte niet. Toen heeft iemand van ea mij geholpen maar toen moest ik de mail van FIFA 17 weten. Die wist ik echt niet meer. En toen ging ik een uur later weer inloggen toen ik terugkwam van boodschappen en toen kreeg in de melding dat mn account ongeldig was
Bericht 53 van 74 (1.222 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

EA SPORTS FC Team

@beechson Hiervoor moet je echt contact opnemen met onze helpdesk, ze maken dit zo voor je in orde Standard smile

Jason.png
Bericht 54 van 74 (1.212 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

★★ Novice
@EA_Jason Dit slaat nergens op ze hebben me gezegt dat ze niks voor me kunnen betekenen omdat ik de inbox van de mail niet heb die nu geregistreerd staat aan mijn account
Bericht 55 van 74 (1.206 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

★★ Novice
@beechson Toen ik zei dat hij misschien een verandering kon zien, vertelde hij mij dat hij daar niks over mocht vertellen. Met andere woorden ik ben me account Waar 700 euro in zit kwijt
Bericht 56 van 74 (1.205 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

EA SPORTS FC Team

@beechson Kan je mij een bericht sturen met daarin het verzoeknummer?

Jason.png
Bericht 57 van 74 (1.172 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

★★ Novice
@EA_Jason Wat bedoel je met verzoeknummer? Ik had gebeld naar het telefoonnummer dat u mij gegeven had.
Bericht 58 van 74 (1.165 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

EA SPORTS FC Team

Had hem al gevonden Standard smile

 

Maar goed, als de helpdesk er niets aan kan doen, is er helaas niets anders mogelijk.

Jason.png
Bericht 59 van 74 (1.161 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA Account ongeldig

★ Novice

Zouden jullie het bij mij ook willen fixen mijn ps id is The_KaasHaas

 

Bericht 60 van 74 (1.067 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help