Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

door NadiaenLars123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★★★ Apprentice

Hoe is het mogelijk dat E-sporters en Youtubers de een na de andere mega speler packen?

Ken er een die Neymar, Mbappe, Cristiano Ronaldo, Lewandowski en ga zo maar door hebben gekregen en dat terwijl de amateurs een kans van 1 op 100000000 hebben om er 1 te packen?

Het geeft je te denken dat EA er wel degelijk invloed op heeft vanwege de filmpjes die de rest moet aanzetten om er ontzettend veel geld in te steken want je zal meer eens......

Perecentage gewijs is het onmogelijk om het bovenstaande allemaal te kunnen packen, hoeveel geld je er ook insteekt!

Is dit spel dan werkelijk net zo corrupt als ze bij FIFA zelf zijn?

Graag een reactie!

Bericht 1 van 15 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

EA SPORTS FC Team

Hey @NadiaenLars123,

 

YouTubers en E-sporters openen natuurlijk veel meer packs dan de gemiddelde persoon, halen de top rewards tijdens het spelen zoals in FUT Champions, Squad Battles etc. en laten natuurlijk alleen de goede pack openings zien. 

 

Ik bedoel het is natuurlijk zo dat een pack opening met een paar bronzen spelers en gouden spelers minder views krijgt dan een pack opening waarbij je een UTOTSSF speler krijgt bijvoorbeeld. 

 

Als je alleen de hoogtepunten van spelers en wins in FIFA 20 opneemt en deelt, denken anderen natuurlijk dat jij ook al het geluk van de wereld hebt.

 

Voor meer informatie over de pakketwaarschijnlijkheden kan je dit artikel doornemen:

 

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fifa-pack-probabilities

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 15 (360 Weergaven)

Alle reacties

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★ Guide

Ja, gaat ze alleen om t geld. Spel beter en servers betrouwbaarder maken boeit ze niet. Zolang mensen maar packs kopen

Bericht 2 van 15 (483 Weergaven)

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★★★ Apprentice

Zojuist gezien, die speler haalt in 1 weekend league meer dan 10 miljoen op, zoveel geluk heeft niemand!

 

Jammer dat @EA_Jason of een ander niet antwoord. 

Bericht 3 van 15 (454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★★★★★ Novice

E sporters en YouTubers maken reclame voor een product, in dit geval fifa. Natuurlijk worden zij beloont voor het feit dat zij een breed publiek meenemen. Elk zakelijk bedrijf werkt op een dergelijke manier. 

Gewoon lekker gaan spelen en je niet zo druk maken omdat je ben yedder en neymar niet krijgt, scheelt al een hoop frustratie. 

 

Bericht 4 van 15 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★ Apprentice

Klopt helemaal.  Ik heb fifa 20 sinds dag 1 en heb uit de packs in totaal 6 spelers gekregen met een rating hoger dan 85!!!

 

Maar daarbij wil ik het ook even hebben over de gameplay!!!  Week na week worden de "normale/gewone" spelers meer en meer benadeeld. 

 

1) We hebben totaal geen pack luck

 

2) We schieten 6x per match op de paal

 

3) Tegenstanders die overklast worden, krijgen opeens alles mee en kunnen zich op een zielige manier terug in de match knokken en natuurlijk winnen

 

4) Sommige matchen spelen vlot, in andere matchen zit er een vorm van lag waardoor spelers ook enorm traag reageren

 

5) De keepers van de tegenstanders maken steeds ongelooflijke saves.  Mijn keepers (Ter Stegen 91, Courtois 90) blunderen er lustig op los    

 

6) Ik heb het gevoel dat ikzelf niet meer de controle heb over het spel.  Ik heb het gevoel dat alles bepaald wordt.  

 

Er is echt niks plezant meer aan Fifa 20!!! Jammer    

Bericht 5 van 15 (412 Weergaven)

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Als dat zo in dit spel gaat heeft EA wel degelijk controle of invloed op wat iemand ontvangt, klopt niet met de tekst die erbij staat, 1 van die spelers kreeg dit weekend Messi 99 voor de 4e keer, dat kan je gewoon niet meer verantwoorden t.o.v. het grote publiek. 

Bericht 6 van 15 (378 Weergaven)

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

EA SPORTS FC Team

Hey @NadiaenLars123,

 

YouTubers en E-sporters openen natuurlijk veel meer packs dan de gemiddelde persoon, halen de top rewards tijdens het spelen zoals in FUT Champions, Squad Battles etc. en laten natuurlijk alleen de goede pack openings zien. 

 

Ik bedoel het is natuurlijk zo dat een pack opening met een paar bronzen spelers en gouden spelers minder views krijgt dan een pack opening waarbij je een UTOTSSF speler krijgt bijvoorbeeld. 

 

Als je alleen de hoogtepunten van spelers en wins in FIFA 20 opneemt en deelt, denken anderen natuurlijk dat jij ook al het geluk van de wereld hebt.

 

Voor meer informatie over de pakketwaarschijnlijkheden kan je dit artikel doornemen:

 

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fifa-pack-probabilities

Jason.png
Bericht 7 van 15 (361 Weergaven)

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★ Apprentice
@EA_Jason Dat begrijp ik dat youtubers en E-sporters veel meer packs openen dan een gemiddeld persoon. Ik speel echter al fifa sinds de allereerste versie, fifa international soccer, en heb het spel zien evolueren in positieve maar toch ook in negatieve zin. Zoals zoveel (zowat alles) is het big business geworden waar het vroeger echt meer op entertainment gericht was. Zoals een ander grote firma N... Entertainment System.

Doordat ik al sinds de 1ste versie Fifa speel heb ik ook al sinds de 1ste versie van FUT menig pack geopend. Hierbij kan ik zeggen dat ik nooit een Messi, Neymar, Mbapé of spelers van deze strekking gepacked heb. Enkel deze Fifa 20 1x een Mané 88. Heb ik dan echt zoveel pech met de packs? Wat me dan echter wel opvalt is dat ik spelers zoals Benito Raman, Maguire, Cortes,... al minstens 5x gepacked heb. Zo kan ik nog wel een heel aantal voorbeelden geven.

Ik snap ook wel dat deze spelers veel meer in de packs zitten, maar zou er geen betere verdeling in de packs kunnen komen?



Bericht 8 van 15 (343 Weergaven)

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

★★★ Apprentice

Hoi @EA_Jason 

 

Meer packs meer kans, maar voor gewone amateur spelers nog steeds niet mogelijk ook al heb ik er voor mijn zoon die elke week elite haalt minstens 5000 euro ingestoken, uit de Elite 1 rewards was een 85 Vardy het hoogste wat er uit kwam, Fut Champions kaarten een Salah buiten de tots periode om, al met al maken we heel ruim bovengemiddeld packs open, je kan er dus niet onderuit Jason dat EA het stuurt zoals ik al eerder aangaf, buitenom CR7 99, Mbappe 98 en ga zo maar door om packt hij al 4 x Messi 99, nogmaals zoveel geluk heeft niemand.

EA is niet van het weggeven en dat hij die spelers packt en vertoont maakt spelers gek om packs te openen waarmee EA truckladingen vol geld mee verdienen, simpele manier van managen van een bedrijf.

Bericht 9 van 15 (332 Weergaven)

Re: E-sporters/youtubers vs amateur spelers

EA SPORTS FC Team

En dat is feedback dat is vaak voorbij zie komen, dat spelers niet heel blij zijn met de pakketwaarschijnlijkheden en dat het lastig is om goede spelers te krijgen. Deze feedback is doorgegeven.

 

Over dat e-sporters/YouTubers betere packs/spelers krijgen, ze hebben dezelfde pakketwaarschijnlijkhden en we beinvloeden dit niet. 

Jason.png
Bericht 10 van 15 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help