Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

door GatenKaaz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Het duurt gemeten met de stopwatch, na het drukken op spelen in origin, nog 3,5 minuut voordat ik op play kan drukken in BF5.

Map laden duurt ook erg lang, andere hebben dan al spawnpoints ingenomen voor mijn map is geladen.

Zie dan steeds het rondje draaien maar er gebeurt niets.

Ik had hier nooit last van, mijn hardware is up to date en snel genoeg, bf5 opnieuw geïnstalleerd helpt niet, snap er niets van. 

Bericht 1 van 7 (866 Weergaven)

Re: Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

★★★ Expert
@GatenKaaz Je kan eens proberen een origin BFV repair te doen. Maar klopt dat het trager geworden is.
Bericht 2 van 7 (837 Weergaven)

Re: Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

★ Apprentice

Bedankt!

 

Heb eerst geprobeerd BF5 te repareren en dat hielp niet, daarna opnieuw geïnstalleerd en dat hielp ook niet :-( 

Bericht 3 van 7 (825 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

★ Apprentice

Dice kan het dak op, ga niet 5min wachten tot ik kan spelen, dit * spel gaat er af, delete....

Bericht 4 van 7 (801 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

★★ Novice

Dan heb jij nog geluk mijn laadtijd duurt pak en beet rond de tien minuten met uitschieters naar een kwartier. En er wordt nog steeds niets aan gedaan schijnt het. 

Bericht 5 van 7 (690 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Duurt eindeloos lang om map of bf5 te laden.

★ Apprentice

Dat is niet normaal he, kan dus nog erger. 

Heb hem er af gegooid, vond BF4 eigenlijk het beste van de reeks maar omdat er zo veel hackers zijn ben ik daar mee gestopt en BF1 (klassieker) en daarna BFV gaan spelen.

BFV ziet er mooi uit maar heeft een aantal dingen waar ik mij aan irriteer, zoals spawnen op de persoon en niet op de overzicht pagina, zo dat je sneller terug kan naar de plek waar je dood bent gegaan, ook zijn er veel bugs en ook weer hackers en duurt het een eeuwigheid om het speel te laden, dice heeft gefaald, ik ga mijn tijd aan andere dingen besteden, suc6 man!

 

Bericht 6 van 7 (680 Weergaven)

Laadtijd van Battlefield v duurt te lang

★★ Novice

Als ik BFV start dan duurt het zo een dikke tien minuten voordat hij is geladen. Dan kom je nog in het game menu en dan zit je eindelijk in een Squad waarna je dan nog eens zo een tien a vijftien minuten aan het wachten bent totdat je eindelijk eens kunt spelen. Heeft er iemand een oplossing of wordt er al iets geregeld middels een update of zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. Xbox one 

Bericht 7 van 7 (667 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help