Dubbele onverhandelbare tots item

door tijltijl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Dubbele onverhandelbare tots item

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Ik heb twee keer de guarenteed TOTS premier league SBC gedaan en ik kreeg twee keer Mahrez, ik kan hem niet verhandelen dus moet ik hem nou snel verkopen? Betekent dat dat ik gewoonweg mijn coins heb weg gegokt? 

Bericht 1 van 8 (2.068 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Dubbele onverhandelbare tots item

EA SPORTS FC Team

Er zijn vele mensen die dubbele onverhandelbare TOTS spelers hebben gekregen. 

 

Aangezien ze onverhandelbaar zijn, kan ik je alleen aanraden dat je de dubbele spelers gebruikt in een Squad Building Challenge zodat je er in ieder geval nog iets aan hebt Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (2.050 Weergaven)

Alle reacties

Re: Dubbele onverhandelbare tots item

★ Apprentice
Ik heb hetzelfde probleem. 2x Young gekregen. Al een paar keer EA gecontacteerd, ze zeggen dat dit is hoe het spel werkt. maw jij stopt geld en tijd in het spel, dat geld word aangenomen en dan krijgje er niks voor in de plaats.
Bericht 2 van 8 (2.028 Weergaven)

Re: Dubbele onverhandelbare tots item

★★★ Novice

Hetzelfde gehad. 2x Son 92. Mijn eerste Son gebruikt voor een andere SBC. Maar dan nog. Van alle spelers die je kunt krijgen krijg je precies dezelfde.

Aardig hé van FIFA dat ze er even niet voor zorgen dat je niet dezelfde speler kunt packen. Betaal je zoveel geld voor ze, staan ze nog niet aan jouw kant. 

Maar laten we eerlijk wezen, we kennen EA hé, daar draait het allemaal om één ding. Veel succes met de komende packs guys...

Bericht 3 van 8 (2.022 Weergaven)

Re: Dubbele onverhandelbare tots item

EA SPORTS FC Team

Er zijn vele mensen die dubbele onverhandelbare TOTS spelers hebben gekregen. 

 

Aangezien ze onverhandelbaar zijn, kan ik je alleen aanraden dat je de dubbele spelers gebruikt in een Squad Building Challenge zodat je er in ieder geval nog iets aan hebt Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 8 (2.051 Weergaven)

2x doubele TOTS

★★★ Newbie

Ik kreeg verdomme bij de BPL TOTS 2x Pope en nu bij La Liga 2x rodrigo. echt belachelijk dit. Al mijn coins en spelers erin gestopt en dan krijg je dit er voor terug. Volgend jaar sla ik het spel maar over.

Bericht 5 van 8 (1.994 Weergaven)

Fout

★★ Novice

Product: FIFA 18
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Muanda0481
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Transfermarkt
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 14/05/2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:07
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geachte ea ik hool dat jullie mij alstublieft kunnen helpen Ik speel al sinds fifa 14 fifa ik heb alles gedaan ik heb fifa points gekocht ik heb de game beledig door gespeeld en dan vind ik het echt jammer en ontroerend dat ik 2 laliga gegarandeerd packs open en dat ik dan 2 keer dezelfde krijg untradeble help mij alsjeblieft al mijn geld die ik had heb ik in dit spel gestop en dan krijg ik dit als beloning alstjeblieft ik heb letterlijk geen euro meer op zak alstjublieft zeg mij dat u mij kunt helpen want bijvoorbeeld een vriend van mij die nooit fifa speelt en die packs salah en ik 2 x pareho want ik weet ook niet meer wat ik moet doen en ik weet ook niet of als jullie mij besluiten niet te helpen of ik überhaupt wel fifa ga spelen ik weet het ik ben maar 1 van de miljoen maar ik hoop echt dut jullie mij helpen
Wat gebeurt er? Geachte ea ik hool dat jullie mij alstublieft kunnen helpen Ik speel al sinds fifa 14 fifa ik heb alles gedaan ik heb fifa points gekocht ik heb de game beledig door gespeeld en dan vind ik het echt jammer en ontroerend dat ik 2 laliga gegarandeerd packs open en dat ik dan 2 keer dezelfde krijg untradeble help mij alsjeblieft al mijn geld die ik had heb ik in dit spel gestop en dan krijg ik dit als beloning alstjeblieft ik heb letterlijk geen euro meer op zak alstjublieft zeg mij dat u mij kunt helpen want bijvoorbeeld een vriend van mij die nooit fifa speelt en die packs salah en ik 2 x pareho want ik weet ook niet meer wat ik moet doen en ik weet ook niet of als jullie mij besluiten niet te helpen of ik überhaupt wel fifa ga spelen ik weet het ik ben maar 1 van de miljoen maar ik hoop echt dut jullie mij helpen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een van de andere 17 tots packen

Geachte ea ik hool dat jullie mij alstublieft kunnen helpen Ik speel al sinds fifa 14 fifa ik heb alles gedaan ik heb fifa points gekocht ik heb de game beledig door gespeeld en dan vind ik het echt jammer en ontroerend dat ik 2 laliga gegarandeerd packs open en dat ik dan 2 keer dezelfde krijg untradeble help mij alsjeblieft al mijn geld die ik had heb ik in dit spel gestop en dan krijg ik dit als beloning alstjeblieft ik heb letterlijk geen euro meer op zak alstjublieft zeg mij dat u mij kunt helpen want bijvoorbeeld een vriend van mij die nooit fifa speelt en die packs salah en ik 2 x pareho want ik weet ook niet meer wat ik moet doen en ik weet ook niet of als jullie mij besluiten niet te helpen of ik überhaupt wel fifa ga spelen ik weet het ik ben maar 1 van de miljoen maar ik hoop echt dut jullie mij helpen
Bericht 6 van 8 (1.990 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dubbele onverhandelbare tots item

★★★★ Novice

Als ik een dubbele speler uit een pack met niet verhandelbare spelers/items krijg krijg ik alleen de keus om de dubbele speler te wisselen met de dezelfde speler .

Kan ik er niets mee?

Zie op bijgevoegde foto

Bericht 7 van 8 (1.555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dubbele onverhandelbare tots item

EA SPORTS FC Team
@Laynecobainjr Je kunt hem in een SBC stoppen via de Web App en daarna alsnog jouw item claimen, zo heb je er in ieder geval nog iets aan.
Jason.png
Bericht 8 van 8 (1.536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help