Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

door Ajvnvh2007
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★ Novice

Hallo,

Voor mijn dochter heb ik uitbreidingspakket "De Sims™ 4 Honden en Katten". Betaald, mail ontvangen met bevestiging en uitleg. Werkt niet: In Origin zie ik in "mijn gamebibliotheek" het spel "Sims 4". Als ik daar met de rechtermuisknop op klik, en naar ""Speldetails weergeven" ga, schuift er een scherm in beeld met "de Sims 4" en een oranje knop "Spelen" geen optie om iets te downloaden. Cache al geleegd. Hielp niet.

Graag hulp, want ik zit met een verdrietig meisje!

 

Groeten,

Gerjan

Bericht 1 van 10 (726 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★ Novice

Mijn dochter speelt trouwens met account "Anoukj2005", Ik heb het spel gekocht met mijn "Ouder toezicht"account...

In thread bekijken

Bericht 4 van 10 (698 Weergaven)

Alle reacties

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★★★★ Expert
Indien je deze uitbreiding niet via Origin had gekocht, dan zul je een productcode moeten invoeren, @Ajvnvh2007.
De productcode dient op de juiste EA / Origin account zijn verzilverd / geregistreerd.

De uitbreidingen en aanvullingen worden vermeld onder hun basisspel.
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-3/where-to-find-the-sims-3-expansions-in-origin/
Je kan die zo terugvinden: Start de Origin cliënt en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Vervolgens ga je naar de spelbibliotheek. Klik op de speltegel van De Sims 4.
Kijk bij de tabbladen vanaf "Extra Content" of er een oranje knop met "Downloaden", "Spelen" of "Details" bij staat. Dan heb je deze uitbreiding in jouw bezit.
Staat er een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast, dan heb je deze nog niet in jouw bezit.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 2 van 10 (716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★ Novice

Dank voor uw antwoord. Ik heb het spel wel degelijk direct bij Origin gekocht. Bestelnummer 1005796925439, op 14 maart j.l.

Bericht 3 van 10 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★ Novice

Mijn dochter speelt trouwens met account "Anoukj2005", Ik heb het spel gekocht met mijn "Ouder toezicht"account...

Bericht 4 van 10 (699 Weergaven)

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★★★★ Expert
Wat zijn de stappen die je hebt gedaan om dit op te lossen, @Ajvnvh2007?

Groetjes.
Bericht 5 van 10 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

Champion
@Ajvnvh2007 Ik begrijp uit het vinkje hier links naast dat je het probleem al hebt opgelost. Op het screenshot staat een deel van de spelbibliotheek. In Origin worden alle Sims spellen bijeengebracht onder het spel de Sims. Als je een nieuw uitbreidingspakket download staat die download links onderin, vlak onder je gebruikersnaam.
Misschien handig voor de volgende keer.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 10 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★★ Newbie

ik heb in het ouder account gekeken, daar is de uitbreiding inderdaad aanwezig. Ik heb geen idee hoe ik deze naar het minderjarigen account kan verplaatsen.

Bericht 7 van 10 (548 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

[ Bewerkt ]
Champion

@markjeuringIk denk dat het verstandig is om daarvoor even contact op te nemen met EA. Normaal gesproken kunnen aangekochte spellen niet worden gedeeld. Mogelijk dat ze in jouw situatie toch een uitzondering willen maken.

 

Let op: lees ook even deze thread. Hij is in het Engels en ik hoop dat je daar niet al te veel moeite mee zal hebben:

https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/IMPT-Support-Options-Update/m-p/8864082#M24974

 

Voor EA verwijs ik je graag naar:
https://help.ea.com/nl/contact-us/?product=the-sims-4&platform=pc&category=technical-support
Voor Origin naar:
https://help.ea.com/nl/origin/origin/?category=orders&community=true

Kom je er echt niet uit? Houdt dan de product code bij de hand en neem contact op met de helpdesk:

Die is telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Je kan ook een terugbelverzoek aanvragen via https://help.ea.com/nl/contact-us/


Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 10 (539 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

★★★★★ Expert
Dat is is niet mogelijk om dat zelf te doen, @markjeuring. Je kunt het proberen via de helpdesk, echter zou dit in Engelse moeten gebeuren. Wegens de wereldwijde situatie, is niet mogelijk om dit te doen het Nederlands.
https://help.ea.com/en/contact-us/
Alle gegevens invullen, je regio instellen op "United States" en begint de chat in het Engels.

Uitbreidingen en aanvullingen staan namelijk onder hun basisspel.
Je zult ook een melding zien als er een download klaar staat.


Groetjes.
Bericht 9 van 10 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download "De Sims™ 4 Honden en Katten" niet te vinden

Champion
@markjeuring Als je je dochter komende tijd toch met de uitbreiding 'Honden en Katten' wil laten spelen dan kan je ook overwegen haar even via jouw account te laten spelen. Je kan dan als alles daarna kan worden overgezet op haar account de save bestanden overzetten van jouw map naar die van haar. Dat kan eenvoudig met een USB-stick of met een externe Harddisk.
De Save bestanden vind je hier: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves\.
Het gaat dan om 'Slot_0000001e.save' en de daaropvolgende met de achtervoeging '.ver0' tot en met '.ver4'
Dat zijn de meest recente varianten van het laatst opgeslagen spel.
Veel succes ermee.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 10 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help