Re: Download komt niet voorbij 90% door fout

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Download komt niet voorbij 90% door fout

★★★ Newbie

De sims 4 download niet verder dan 90% door de volgende fout melding: 

"Origin kan De Sims™ 4 niet downloaden naar D:\Program Files (x86)\Origin games\The Sims 4\Data\Shared\Worlds\Areas\SO_CactusBeach_01.world.

Controleer of de locatie beschikbaar is of annuleer en start de download opnieuw op een andere locatie."

 

Ik heb al gekeken of de locatie beschikbaar is en die lijkt gewoon beschikbaar te zijn.

Bericht 1 van 4 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Download komt niet voorbij 90% door fout

★★★ Newbie

Dit had ik inderdaad ook online gelezen en geprobeerd. Helaas hielp dit niet, na mijn harde schijf te hebben gescand bleek het eerder genoemde bestand corrupt te zijn. Ik heb hierna het bestand gerepareerd en de sims 4 opnieuw geïnstalleerd. Dit werkte gelukkig.

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (396 Weergaven)

Alle reacties

Re: Download komt niet voorbij 90% door fout

EA SPORTS FC Team

Hey @Bartbarmann,

 

We hebben hier een handleiding specifiek voor dit soort problemen.

 

De belangrijkste stappen zijn het uitvoeren van Origin als Administrator, controleren of de map goed staat ingesteld op Origin Game in Applicatieinstellingen > Installaties en Opgeslagen Spellen, dat Origin geinstalleerd is op de C:\ schijf (de spellen kunnen gewoon op de D:\ schijf staan), en dat je de cache van Origin leegt. 

 

Laat even weten of dit helpt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download komt niet voorbij 90% door fout

★★★ Newbie

Dit had ik inderdaad ook online gelezen en geprobeerd. Helaas hielp dit niet, na mijn harde schijf te hebben gescand bleek het eerder genoemde bestand corrupt te zijn. Ik heb hierna het bestand gerepareerd en de sims 4 opnieuw geïnstalleerd. Dit werkte gelukkig.

Bericht 3 van 4 (397 Weergaven)

Re: Download komt niet voorbij 90% door fout

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat je alles op het kunnen lossen, welk bestand had je precies gerepareerd?

 

Dit kan andere spelers mogelijk ook helpen met soortgelijke problem Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help