Download duurt lang

door Skolein
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Download duurt lang

★★★ Newbie

Ik heb de sims gekocht maar ik ben nu al anderhalve dag aan het wachten maar het is nog steeds aan het "voorbereiden" hoe komt dit en hoe kan ik het sneller laten dowloaden of moet ik het opnieuw installeren ofzo

Bericht 1 van 2 (4.139 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Download duurt lang

Dag @Skolein

 

Dit is geen normaal gedrag van de origin client. Kan je andere spellen wel op een normale manier downloaden?

 

Indien ja: waarschijnlijk een probleem met de origin client. oplossing: delete de origin client en herinstalleer. Download de client hier.

 

Indien nee: waarschijnlijk een probleem met je windows firewall of AV.  In deze link vind je de uitleg om je firewall in windows 10 tijdelijk uit te schakelen.

 

Gelukkig nieuwjaar en laat het resultaat maar weten. Standard smile

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (4.439 Weergaven)

Alle reacties

Re: Download duurt lang

Dag @Skolein

 

Dit is geen normaal gedrag van de origin client. Kan je andere spellen wel op een normale manier downloaden?

 

Indien ja: waarschijnlijk een probleem met de origin client. oplossing: delete de origin client en herinstalleer. Download de client hier.

 

Indien nee: waarschijnlijk een probleem met je windows firewall of AV.  In deze link vind je de uitleg om je firewall in windows 10 tijdelijk uit te schakelen.

 

Gelukkig nieuwjaar en laat het resultaat maar weten. Standard smile

Bericht 2 van 2 (4.440 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen