Re: Don’t have my fifa points

door Sp00kyDutch
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Don’t have my fifa points

★★ Novice

ik heb net 3 keer 2200 fifa points toegevoegd alleen heb ik ze maar 2 keer gekregen en als ik de code weer invul krijg ik een melding dat hij al ingewisseld is. English: I have just added 2200 fifa points 3 times only I got them only 2 times and when I enter the code again I get a message that it has already been redeemed

Bericht 1 van 3 (160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Don’t have my fifa points

★★ Novice

It happened again !

Bericht 2 van 3 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Don’t have my fifa points

★★ Novice

net gesprek gehad met de helpdesk in usa. Zij zeggen omdat ik het niet bij origin zelf gekocht heb het niet werkt. Ookal had origin zelf aan dat ze geaccepteerd waren en kreeg de melding: gefeliciteerd, 2200 fifa punten zijn van jou. Dit kreeg ik 2 keer en allebei de keren kreeg ik de helft van mijn fifa points, hiermee bedoel ik dus dat ik 2 keer over 2 codes tegelijk in heb gevuld dus 4400 maar bij allebei de keren kreeg ik de helft maar. Ook heb ik dit probleem bij meerderen gezien alleen daar stond dat het tot 36-48 uur kan duren totdat je ze binnen hebt. Ik hoop dat ik ze nog krijg!

Bericht 3 van 3 (112 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help