Disconnect aan het einde van een potje

door jasperdebooij
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Squad battle

★★★ Newbie

Bij squad battles heb ik elke keer na een potje dat ik de melding krijg dat ea mijn verzoek niet kan verwerken en word dan uit ultimate team gekickt. Nou helpt dat niet bij het halen van de icon swaps, want had ze allemaal kunnen hebben en heb er nu geen een. Weet iemand hoe je dit oplost?

Bericht 81 van 200 (2.924 Weergaven)

Auto quit fifa 21 icon swaps

★ Novice

Every time I enter a game to complete icon swaps and I quit or my opponent quits, the game kicks me from Ultimate Team. This causes me to not get the win in icon swaps.

 

 

Bericht 82 van 200 (2.943 Weergaven)

Re: Auto quit fifa 21 icon swaps

★★★ Newbie
@timnoelgrevers Hoe heb je dit opgelost, ik heb hetzelfde en ik krijg er stress van.
Bericht 83 van 200 (2.935 Weergaven)

Probleem met de EA servers

★ Novice

Ik ben mijn icon swap objectives aan het doen in vriendschappelijk en 3x op een rij kom ik voor en geeft de tegenstander op, maar ik krijg dan direct erna de melding dat de verbinding met de EA servers is verbroken en ik krijg de winst niet. Ik had nog 1 winst nodig, ik heb er ondertussen 3 gewonnen en ik heb nog steeds 1 winst nodig. Is er een probleem met de servers want dit kan toch niet aan mij liggen als het ervoor wel perfect ging?

Bericht 84 van 200 (2.937 Weergaven)

Icon swaps disconnect

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Radi1087
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Friendlies
Hoe heb je gespeeld? Potje online spelen
Welke versie? Uitdaging
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 15-12-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 15:35
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door je tegenstander te laten opgeven en opeens een disconnect te ervaren
Wat gebeurt er? Je bent aan het winnen in fut vriendschappelijk je tegenstander geeft op en je krijgt in plaats van een win een disconnect
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou een win moeten krijgen en mijn icon swap

ea sports fix je spel ik probeer gewoon me icon swaps te halen en ik laat me tegenstanders opgeven en dan krijg ik de disconnect en word me niet voltooid factor verhoogd. Fix dit! En compenseer me is want dit is al 5 keer gebeurd. Jullie komen zomaar overal mee weg!

Bericht 85 van 200 (2.929 Weergaven)

Wins worden niet bijgeteld na rage quit tegenstander in icon swaps.

[ Bewerkt ]
★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Deblockrock
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Bij icon swap telkens wanneer mijn tegenstander de game verlaat, word ik uit fut gegooid en telt de wedstrijd niet als win. Zelf als ik het hele potje uitspeel word ik nog steeds uit fut gegooid
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een win krijgen en zeker niet uit fut gegooid worden

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Deblockrock
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Bij icon swap telkens wanneer mijn tegenstander de game verlaat, word ik uit fut gegooid en telt de wedstrijd niet als win. Zelf als ik het hele potje uitspeel word ik nog steeds uit fut gegooid
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een win krijgen en zeker niet uit fut gegooid worden

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? deblockrock
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Speellijst één competitie spelen
Wat gebeurt er? Bij icon swap telkens wanneer mijn tegenstander de game verlaat, word ik uit fut gegooid en telt de wedstrijd niet als win. Zelf als ik het hele potje uitspeel word ik nog steeds uit fut gegooid
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een win bijtellen bij icon swaps

Bericht 86 van 200 (2.842 Weergaven)

Gekickt nadat tegenstander leaved

★★★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox One X
Wat is jouw gamertag/PSN ID? JulianJantje
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Friendlies
Hoe heb je gespeeld? Potje online spelen
Welke versie? Uitdaging
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12/16/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:31 AM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Weet ik veel!!!
Wat gebeurt er? Ik zat fut friendlies te doen tegenstander ging het potje uit en ik werd uit fifa gegooid
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik moet de winst krijgen maar krijg een verlies

Hey community, iedereen heeft deze bug (denk ik), ik zit golden goal te doen, dus ik leave als ik hem tegen krijg, uiteindelijk word ik daardoor er de hele tijd uitgegooid. Maar nu mijn tegenstander leaved ben ik 2 wins misgelopen omdat ik word gekicked van de servers en nu kan ik mijn icon swaps niet meer halen

Groetjess en fix het zo snel mogelijk

Bericht 87 van 200 (2.903 Weergaven)

Re: Gekickt nadat tegenstander leaved

★★★ Newbie
@JulianJantjeee Ik heb hetzelfde probleem, word er heel erg gek van.... hopelijk word het snel gefixt
Bericht 88 van 200 (2.898 Weergaven)

Icon swaps doesnt work

★★★ Newbie

Every time i win or lose a game i get a disconnect? Iv won 6 times and disconnected jow i cant get my ivon swaps thanks to ea, please help me i want to get my icon swap

Bericht 89 van 200 (2.835 Weergaven)

Ik kan geen wedstrijden voltooien

★★★ Newbie

Ik krijg steeds na elke rage quitte en melding dat mijn verbinding is verbroken met de ea servers 

Bericht 90 van 200 (2.823 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help