Disconnect aan het einde van een potje

door jasperdebooij
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Swap icons doesn count

★★★ Newbie
@GRLD1998 Same thing here, even playing squadbattles
Bericht 41 van 200 (2.552 Weergaven)

Re: Swap icons doesn count

★★★ Newbie
@GRLD1998 How to fix that glitch
Bericht 42 van 200 (2.567 Weergaven)

Servers slecht in seizoenen

★★★★★ Apprentice

De servers zijn zeer slecht in seizoenen, 1 wedstrijd winnen doordat de servers goed zijn dus groen icoontje boven in het scherm de tweede wedstrijd aleen maar rode streepjes zeer matig dit, hoe kun je nou door gaan naar een lagere divisie zo, wedstrijden zijn niet te spelen zo,

 

Bericht 43 van 200 (2.543 Weergaven)

Helaas is er een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA21 Ultimate Te

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Help! Ik word gek!

 

Sinds vanochtend kan ik niet meer op mijn Ultimate Team waardoor ik mijn Champions wedstrijden niet kan spelen. De hele dag krijg ik al de volgende melding "Helaas is er een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA21 Ultimate Team. Je keert terug naar het hoofdmenu van FIFA21." Zie afbeelding.

 

Ben ik de enige die hier last van heeft? Zo ja weet iemand hoe ik dit kan oplossen???

 

 

Bericht 44 van 200 (2.567 Weergaven)

Re: Na een potje gekickt

★ Novice

Ik heb het precies ook maar dan in de fut champs had 3x gewonnen voor goud 3 maar 3x werd ik gekickt uit ultimate team

Bericht 45 van 200 (2.546 Weergaven)

Re: Helaas is er een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA21 Ultimat

★★★ Newbie

Ik heb dit ook sinds 18:00 vanavond geen idee wat ik er aan kan doen kan ook niet op de webapp of companion.

 

Bericht 46 van 200 (2.553 Weergaven)

Re: Swap icons doesn count

★ Novice

Is there already any fix for this glitch?

Bericht 47 van 200 (2.551 Weergaven)

Re: FUT Squad battles connectie telkens verliezen

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Heb hetzelfde probleem sinds gisteren (13-12-2020).

Enige wat ik heb gedaan is WL en Icon Swaps game mode voor de 6 wins per league. Iedereen leaved nadat ze 1/2 goals tegen krijgen dus ben ik dit ook gaan doen.

Heb streamers dit zien doen en aanbevolen aan hun players base.

Sinds vandaag krijg ik als mijn tegenstander leaved na de eerste goal : THe EA Servers are unable to process your request at the current moment. Please try again later.

 

Wordt ik terug geboot naar FIFA scherm, ga ik FUT weer in krijg ik een DNF penalty (coins blabla) en uiteraard geen win ook al leave ik de game zelf niet.

Geen flauw idee hoe dit kan, ik heb niks veranderd aan internet speel gewoon met kabel.

Heb de PS4 meerdere malen uitgezet, FIFA uitgezet en zelfs opnieuw gedownload en dit probleem blijft gewoon aanwezig. Ook als ik een pot voor 90 minuten uitspeel ( door niet te leaven na 1 goal tegen te krijgen).

Echt super raar en dit de hele avond door al waardoor ik mijn laatste 3 W van Bundesliga niet kan halen en verder kan gaan met Icon Swap tokens verdienen.

Allang blij dat ik WL al had gecompleteerd voor ik hieraan begon want dit is wel extreem kansloos zo.

 

Edit 01:13 :

Deze melding/error krijg ik bij Squadbattles, Rivals en friendlies..

Kan nog wel gewoon de transfermarket op dus een punishment lijkt het me ook niet, anders stuurt EA wel een mail heb ik begrepen.

Bericht 48 van 200 (2.551 Weergaven)

Re: Swap icons doesn count

★★★★★ Newbie

Nothing what I did worked, have this bug/issue in all game modes currently..

Even re-installing FIFA did not work.

Bericht 49 van 200 (2.546 Weergaven)

game freezed in weekend league

★ Novice

ik zit in de game sta 1-0 met rust loop t spel vast heb ik hierdoor een lose ? 

Bericht 50 van 200 (2.500 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help