Re: Disconnect aan het einde van een potje

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Gekickt nadat tegenstander leaved

★★★★★ Newbie
@JulianJantjeee Ik heb precies het zelfde ik moet nog 1 potje winnen voor die icon swaps en ik word na de winst er uit gegooid
Bericht 91 van 200 (2.295 Weergaven)

Re: Gekickt nadat tegenstander leaved

★★★★★ Newbie
@JulianJantjeee Ook bij division rivals na de westrijd word ik uit fut gegooid
Bericht 92 van 200 (2.323 Weergaven)

Icon swaps

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Eervol-kelder
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Friendlies
Hoe heb je gespeeld? Potje online spelen
Welke versie? Uitdaging
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 16/12/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 13:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijk op mijn account
Wat gebeurt er? Als ik een potje start en ik wil leaven of detegenstander leaved dan wordt ik uit ultimate teal gegooid en ben ik verloren ookal stond ik voor
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Zorg ervoor dat ik terug kan spelen

Hepl mij pls

Bericht 93 van 200 (2.194 Weergaven)

Re: Disconnect aan het einde van een potje

★★ Novice
@jasperdebooij Hee, heb jij al een oplossing gekregen? Ik heb me ps4 en router opnieuw opgestart maar niks lukt. Ik wil graag verder spelen voor de icon swaps. Als je meer weet. Let me know please🙏🏽
Bericht 94 van 200 (2.336 Weergaven)

Re: Elke keer als ik een pot win wordt ik uit ultimate team gekicked

★★ Novice

Ik heb het zelfde probleem als deze mensen. Als ik win of ik verlies gaat hij van het einde van de wedstrijd uit FUT. Ik disconnect van de server. Hoe fix ik dit? Ik wil graag verder spelen voor mijn icon swaps.

Bericht 95 van 200 (2.337 Weergaven)

ICON WISSELS GEKICKT

★★★ Newbie

Na ieder potje icon wissels vriendschappelijk die ik speel word ik gekickt en staat er dat ik de wedstrijd verlaten heb .. terwijl ik gewoon gewonnen heb ... hier door tellen de wins niet meer mee Frown help please !

Bericht 96 van 200 (2.282 Weergaven)

Re: Disconnect aan het einde van een potje

★ Novice

Ik heb het zelfde probleem hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 97 van 200 (2.310 Weergaven)

Re: Gekickt nadat tegenstander leaved

★★★★★ Newbie
@JulianJantjeee Jaa heb ik ook last van
Bericht 98 van 200 (2.311 Weergaven)

FUT elke wedstrijd midden in de wedstrijd verbinding verbroken.

★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? djvork2000
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? het begon donderdag 11 december
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) in de ochtend
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? -
Wat gebeurt er? telkens als ik in een potje FUT (maakt niet uit welke game mode) zit valt mijn verbinding elke weer. maakt niet uit als ik voor of achter sta, ik krijg elke keer verbinding verbroken en ga ik terug naar het fut beginscherm. het begint dat hij vast loopt en na 10 seconde ofzo staat er verbinding verbroken. dit gebeurd elke keer verschillend of eerste helft of 2de helft maar ik ben van bijna divisie 3 naar divisie 5 gegaan hierdoor en ook mijn weekend league is verpest hierdoor omdat hij het soms telt dat ik geleaved (niet voltooid) ben en als ik voorsta doet hij niks. ik zit op bekabeld netwerk en ondervind geen problemen bij mijn andere spellen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? ik zou gewoon mijn spellen moeten kunnen uitspelen zonder enige connectie

telkens als ik in een potje FUT (maakt niet uit welke game mode) zit valt mijn verbinding elke weer. maakt niet uit als ik voor of achter sta, ik krijg elke keer verbinding verbroken en ga ik terug naar het fut beginscherm. het begint dat hij vast loopt en na 10 seconde ofzo staat er verbinding verbroken. dit gebeurd elke keer verschillend of eerste helft of 2de helft maar ik ben van bijna divisie 3 naar divisie 5 gegaan hierdoor en ook mijn weekend league is verpest hierdoor omdat hij het soms telt dat ik geleaved (niet voltooid) ben en als ik voorsta doet hij niks. ik zit op bekabeld netwerk en ondervind geen problemen bij mijn andere spellen.

Bericht 99 van 200 (2.288 Weergaven)

Re: Disconnect aan het einde van een potje

EA SPORTS FC Team
@sloef1998 Op het moment is er nog geen oplossing, maar we zijn dit nog aan onze kant aan het onderzoeken.
Jason.png
Bericht 100 van 200 (2.296 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help