Re: De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken

door Purnelle94
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Swap icons doesn count

★★★ Newbie
@GRLD1998 got the exact same problem. It’s making me sick. Have won 9 games in online friendly and 4 in division rivals and didn’t get any points for it. I can’t play right now
Bericht 61 van 200 (2.670 Weergaven)

Re: Swap icons doesn count

★★★ Newbie

I demolished my controller because of this so ea have to give us something back like free packs or wins or something. Please fix this very quick

Bericht 62 van 200 (2.713 Weergaven)

De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Novice

Als ik een potje heb gespeeld krijg ik de melding "De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken". Hierdoor kan ik geen challenges doen voor squad battles futchamps spelen en rivals. Wat kan ik hieraan doen het is zwaar irritant.

Bericht 63 van 200 (2.793 Weergaven)

Re: De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Newbie

Ik heb exact hetzelfde probleem, sinds gisteren na elke wedstrijd het “niet verwerken en uit FUT worden gezet” terwijl mijn internet perfect werkt, ik speel op internetkabel... 

zelfs na battles gebeurt het, ik kan helemaal niet meer spelen... 

Bericht 64 van 200 (2.790 Weergaven)

Disconnects in futnfriendlies

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

I've been playing a lot of fut friendlies yesterday for the icon swap tokens, but fut a whilw now i can start a game but get kicked out of the servers it no matter what. I've waited an hour because people said it would be gone by now but it has been 12 hours by now and i still cant play. How do i fix this?

Bericht 65 van 200 (2.802 Weergaven)

Re: De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Novice
@Purnelle94 Klopt ik heb ook perfecte internet verbinding boven de 150 mbps. Hierdoor heb ik geen elite kunnen halen (moest 4-2 gaan) en iconswaps challenges ook niet......
Bericht 66 van 200 (2.811 Weergaven)
Highlighted

Re: De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Newbie
@julien_HDD Same... vandaag mijn vrije dag, wou nu mijn iconswaps nog doen... maar nope... heb gewoon online buiten Fut eens geprobeerd, die blijkt wel te werken... snap niet wat het probleem is... ik wil gewoon wat genieten van het spel 😩
Bericht 67 van 200 (2.805 Weergaven)

FUT 21 crash after a game

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? trosje5
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12-13-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) de hele dag
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? .
Wat gebeurt er? Elke keer als ik klaar ben met mijn potje wordt ik uit ultimate team gezet en heb ik standaard verloren?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? niet uit ultimate team gezet worden en een win er bij krijgen

...

Bericht 68 van 200 (2.794 Weergaven)

kan geen potjes uitspelen, word na het potje uit Ultimate team gegooid

★★★ Newbie

ik krijg telkens foutmeldingen na het uitspelen of Leaven van een potje Fifa. Ik heb dit nu al 2 dagen en kan geen Fifa spelen hierdoor

 

Bericht 69 van 200 (2.789 Weergaven)

Re: De ea servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Newbie

Bij mij werkt het weer, heb mijn modem herstart, 10 min uit laten staan en afgemeld bij ps-netwerk en ps4 herstart en terug aangemeld, that did it for me, ik hoop dat het bij jou ook zo terug werkt!

Bericht 70 van 200 (2.793 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help