Re: Verbinding

door jasperdebooij
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Als mijn tegenstander opgeeft word ik alsnog uit het spel gezet

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde. Wellicht zijn we gebanned omdat we vaak rage quiten?

Bericht 30 van 200 (1.773 Weergaven)

Wl

★★★ Newbie

Problemen wl gespeeld wel gewonnen tegenstander gaat eruit geeft fifa aan ultimedteam verlaten geen win wel wedstrijden kwijt en dat 4 x over

Bericht 31 van 200 (1.722 Weergaven)

Re: Alle soort postjes op FUT vallen weg

★★★★★ Novice

Ik ook. Na een wedstrijd word ik FUT uitgegooid. Zowel met Squad battles Friendlies en CHAMPS. Hebben jullie een oplossing gevonden? 

Bericht 32 van 200 (1.740 Weergaven)

Re: Swap icons doesn count

★★★ Newbie

Same problem for me. 3 wins robbed

Bericht 33 van 200 (1.782 Weergaven)

Re: Verbinding

★★★★★ Expert
De cache van de Origin leegmaken en het spel via de Origin cliënt gaan repareren, om mee te beginnen, @Xavi2002Xavi.
Start het spel via de Origin cliënt.
Overige en onnodige openstaande software dienen volledig afgesloten zijn.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitzetten.
Gebruik een bekabelde internetverbinding en je computer direct aansluiten op de modem / router van je internetaanbieder. Beiden opnieuw starten. Overige apparaten ontkoppelen en uitzetten. Met andere kabels en poorten testen.
Start de Origin cliënt als Administrator.

Groetjes.
Bericht 34 van 200 (1.759 Weergaven)
Highlighted

Re: Verbinding

★★★ Novice
@RealSimmor0 elke keer als ik in een potje ga en de tegenstander gaat weg staat er helaas de verbinding is verbroken je wordt terug gestuurd. Weet jij hier iets voor?
Bericht 36 van 200 (1.756 Weergaven)

Re: Swap icons doesn count

★★★ Newbie

Same thing 5 wins robbed from me, we should get those back in my opinion. This makes grinding not even a bit fun.

Bericht 37 van 200 (1.778 Weergaven)

Re: Als mijn tegenstander opgeeft word ik alsnog uit het spel gezet

★ Novice

ik heb het zelfde is het bij jou al opgelost

Bericht 38 van 200 (1.771 Weergaven)

Re: Alleen maar disconnects ik word er gek van kan iemand helpen?

★★★★★ Expert
Mogelijk zit er een beperking / limiet op jouw Origin / EA account. Heb je daar over al eens contact opgenomen met de helpdesk, @BroodjePackluck?

Groetjes.
Bericht 39 van 200 (1.741 Weergaven)

Probleem bij het behalen van icon swaps

★★★ Newbie

Ik heb een probleem op mijn account veroorzaakt door telkens weg te gaan (of tegenstander) bij het speltype vriendschappelijk één competitie voor het behalen van icon swaps ,nu ik te horen had gekregen dat de persoon wie achterstaat het spel behoort te verlaten(soort van fifa etiquette blijkbaar)heb ik daar aan meegedaan. 

Telkens mijn tegenstander of ik het spel verlaat of na het einde van een wedstrijd kickt ea mij van fifa waarna ik mij opnieuw moet inloggen bij fifa.het ligt aan mijn account en niet aan mijn internet want via shareplay waarbij ik op een vriend zijn account speel heb ik dzt probleem niet maar hij wel met die van mij.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Bericht 40 van 200 (1.752 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help