Re: Fifa 21 Leave glitch

door yannick6181
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 Leave glitch

★★★ Newbie

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem in “een competitie” telkens als ik of de tegenstander de wedstrijd verlaat word ik uit FUT gekickt en telt de wedstrijd niet mee

 

Bericht 10 van 200 (2.787 Weergaven)

Kick na wedstrijden

★★ Newbie

Na een aantal potjes fut friendlies te hebben verlaten word ik nu telkens uit Fut gegooit na een potje zijn er meer die daar last van hebben

Bericht 11 van 200 (2.670 Weergaven)

Alleen maar disconnects ik word er gek van kan iemand helpen?

★ Novice

Goedenavond community, sinds vanochtsnd ben ik bezig met een oplossing en verklaringn te vinden voor het feit dat ik mijn main account alleen maar disconnects krijgt. Het maakt niet uit in welke gamemode ik speel en of ik win, verlies of gelijkspeel. zelfs als ik zelf leave krijg ik een disconnect en word ik teruggestuurd naar het hoofdmenu van Fifa. Aan mijn verbinding ligt het niet want met een ander account lukt het wel en een vriend van me logde ook in op mijn acc en daar lukte het op mijn account ook niet. De melding die ik krijg: “De ea-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken” Kan iemand mij helpen?

Bericht 12 van 200 (2.724 Weergaven)
Highlighted

Re: Fifa 21 Leave glitch

★★★ Newbie

Skypersoon ik heb dit ook wat kan ik hier tegen doen?

Bericht 13 van 200 (2.733 Weergaven)

Re: Fifa 21 Leave glitch

★★★ Newbie
@yannick6181 Ik heb dit probleem ook aan het eind van het potje ook al win ik wordt ik uit fut gekickt
Bericht 14 van 200 (2.728 Weergaven)

Re: Fifa 21 Leave glitch

★★★ Newbie

Ik dee steeds als ik 0-1 achter stond quiten en als ik of mijn tegenstander quit word ik uit fut gekicked

Bericht 15 van 200 (2.721 Weergaven)

Re: Fifa 21 Leave glitch

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik kreeg het zelfde wanneer ik er uit werd gekickt stond er we kunnen dit verzoek niet verwerken probeer het later nog eens en ik heb dit probleem als een paar uur
Bericht 16 van 200 (2.719 Weergaven)

Re: Fifa 21 Leave glitch

★★★ Newbie
@yannick6181 Ja zo soort had ik ook ik won mijn futchamps potje maar uiteindelijk werd ik alsnog uit fut gekickt
Bericht 17 van 200 (2.718 Weergaven)

Verbinding

★★ Newbie

Mijn wifi doet het goed, elke game doet het goed buite fifa, ik heb elke wedstrijd delay en dit al voor de laatste 2 maanden, ik weet niet wat ik moet doen

Bericht 18 van 200 (2.708 Weergaven)

Geen skill punten of coins na wedstrijd

★★★ Newbie

Ik krijg geen skill punten of coins na een westrijd, voor de rest doet alles het normaal maar ik kan voor de rest dus niks doen en verder gaan. Help

Bericht 19 van 200 (2.677 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help