Re: DirectX 11

door jackgoldwing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: DirectX 11

EA SPORTS FC Team

Ik kan je helaas niet helpen met Direct X foutrapportages, hiervoor zal je contact op moeten nemen met Microsoft. 

 

Jason.png
Bericht 11 van 15 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

[ Bewerkt ]

Dag @jackgoldwing en @EA_Jason

 

Als ik het goed begrijp is er dus een installatieprobleem van het DirectX 11 pakket in windows tijdens de installatie van de game.

Om dit te omzeilen raad ik je de volgende stappen aan:

  1. Doe een herstart van Windows 10 in veilige modus met netwerkmogelijkheden
  2. Open de origin client met administratorrechten (rechtsklik op de originsnelkoppeling en kies "Als administrator uitvoeren")
  3. Installeer de game opnieuw en maak een snelkoppeling op je bureaublad
  4. Na een (hopelijk) geslaagde installatie herstart je Windows 10 in gewone modus
  5. Start origin opnieuw op met administratorrechten
  6. Rechtsklik op je NFS snelkoppeling op je bureaublad en kies "Als administrator uitvoeren"

 

Bericht 12 van 15 (555 Weergaven)

Re: DirectX 11

★★★ Novice

Hallo, bedankt voor uw voorstel maar ik kan mijn win10 niet openen in velige modus met netwerkmpgelijkheden......als ik dat doe staat er een rood kruis over de netwerksymbool...als ik met mijn muis er over ga zie ik dat er geen netwerk beschikbaar is...... :-(( 

Bericht 13 van 15 (529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

[ Bewerkt ]

Dag @jackgoldwing

 

Gebruik je draadloos internet? Indien dit het geval is moet je een LAN-kabel aansluiten zodat je bedraad internet hebt.

 

EDIT: Om het antwoord duidelijk en volledig te maken wordt onderstaande post toegevoegd aan de oplossing.

 

Als ik het goed begrijp is er dus een installatieprobleem van het DirectX 11 pakket in windows tijdens de installatie van de game.

Om dit te omzeilen raad ik je de volgende stappen aan:

  1. Doe een herstart van Windows 10 in veilige modus met netwerkmogelijkheden
  2. Open de origin client met administratorrechten (rechtsklik op de originsnelkoppeling en kies "Als administrator uitvoeren")
  3. Installeer de game opnieuw en maak een snelkoppeling op je bureaublad
  4. Na een (hopelijk) geslaagde installatie herstart je Windows 10 in gewone modus
  5. Start origin opnieuw op met administratorrechten
  6. Rechtsklik op je NFS snelkoppeling op je bureaublad en kies "Als administrator uitvoeren"
Bericht 14 van 15 (2.447 Weergaven)

Re: DirectX 11

★★★ Novice

Hi....it works...thank you very much.....greetings from Belgium ( for the moment I’m in Spain...).’’’

Bericht 15 van 15 (514 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help