DirectX 11

door jackgoldwing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

DirectX 11

★★★ Novice

Ik heb de laatste update van Windows 10 en kan Need for Speed Payback niet spelen omdat bij de nieuwe update DirectX 12 werd geinstalleerd en het spel DirectX 11 nodig heeft...Is er daar een oplossing voor ?? Ik heb het spel preordered en kan het nu niet spelen

Bedankt voor een antwoord.

Bericht 1 van 15 (2.052 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: DirectX 11

[ Bewerkt ]

Dag @jackgoldwing

 

Gebruik je draadloos internet? Indien dit het geval is moet je een LAN-kabel aansluiten zodat je bedraad internet hebt.

 

EDIT: Om het antwoord duidelijk en volledig te maken wordt onderstaande post toegevoegd aan de oplossing.

 

Als ik het goed begrijp is er dus een installatieprobleem van het DirectX 11 pakket in windows tijdens de installatie van de game.

Om dit te omzeilen raad ik je de volgende stappen aan:

  1. Doe een herstart van Windows 10 in veilige modus met netwerkmogelijkheden
  2. Open de origin client met administratorrechten (rechtsklik op de originsnelkoppeling en kies "Als administrator uitvoeren")
  3. Installeer de game opnieuw en maak een snelkoppeling op je bureaublad
  4. Na een (hopelijk) geslaagde installatie herstart je Windows 10 in gewone modus
  5. Start origin opnieuw op met administratorrechten
  6. Rechtsklik op je NFS snelkoppeling op je bureaublad en kies "Als administrator uitvoeren"

In thread bekijken

Bericht 14 van 15 (2.414 Weergaven)

Alle reacties

Re: DirectX 11

EA SPORTS FC Team

Hey @jackgoldwing,

 

Zou je misschien de foutmelding willen plaatsen die je te zien krijgt?

Jason.png
Bericht 2 van 15 (2.027 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

★★★ Novice

Hallo,

op het einde van de download (94%) krijg ik volgende mededeling : . A redistributable pacckage (directx) was not installed succesfully. Setup cannot continue (4294967287). 

De download wordt onderbroken en dan krijg ik de mededeling.: error 327684.1.’’’’

hopelijk is er iets aan te doen......ik heb het spel online preordered en ik kan het niet installeren....

groeten

Bericht 3 van 15 (2.021 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

EA SPORTS FC Team

Hallo @jackgoldwing,

 

Er zijn meerdere manieren om dit op te lossen:

 

1. Schakel jouw antivirusprogramma tijdelijk uit. 

 

2. Start Origin op als administrator 

 

3. Installeer Direct X 11

Jason.png
Bericht 4 van 15 (2.018 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

★★★ Novice

Kan ik proberen doch hoe moet ik dx 11 installeren...als ik dat tracht te doen krijg ik de melding dat dit niet nodig is aangezien er een recentere versie is ge8nstalleerd !! ...en......het spel ondersteund dx 12 blijkbaar niet ...

gr.

Bericht 5 van 15 (2.016 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

EA SPORTS FC Team

Heb je de eerste twee stappen al geprobeerd?

Jason.png
Bericht 6 van 15 (2.013 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

★★★ Novice

Heb ik juist gedaan.....ik krijg dezelfde foutmelding... :-((

Bericht 7 van 15 (2.011 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

EA SPORTS FC Team

De Direct X 11 installatie is te vinden in de volgende map:

 

Origin Games\Need for Speed Payback\__Installer\directx\redist

 

Het ding is dat Direct X backwards compatible is en zelfs ook al heb je Direct x 12, zal je NFSP moeten kunnen spelen. Zorg ervoor dat je VPNs en dergelijke uitschakelt, het spel repareert en de nieuwste versies van jouw drivers geïnstalleerd hebt.  

Jason.png
Bericht 8 van 15 (1.998 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

★★★ Novice

VPN en antivirus uitgeschakeld.........zelfde foutmelding.....als ik naar de opgegeven link van de installatie voor DX ga en ik doe install zie ik volgende meldingen in DxError.log :

[11/06/17 22:08:12] module: dxupdate(Mar 30 2011), file: dxupdate.cpp, line: 5738, function: DirectXUpdateInstallPlugIn

Failed API: SetupIterateCabinet()
Error: (1224) - Kan de aangevraagde bewerking niet uitvoeren op een bestand met een open door de gebruiker toegewezen sectie.


Unable to iterate through C:\PROGRA~2\Origin Games\Need for Speed Payback\__Installer\directx\redist\Apr2006_d3dx9_30_x64.cab. The file may be damaged.

--------------------
[11/06/17 22:08:12] module: dsetup32(Mar 30 2011), file: dxupdate.cpp, line: 280, function: CSetup::InstallPlugIn

DirectXUpdateInstallPlugIn() failed.

--------------------
[11/06/17 22:08:12] module: dsetup32(Mar 30 2011), file: setup.cpp, line: 1727, function: CSetup::SetupForDirectX

InstallPlugIn() failed.

Groeten

Bijlage
Deze bijlage downloaden
Bericht 9 van 15 (1.989 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: DirectX 11

★★★ Novice

dit heb ik ook gevonden in Windows :

 

Bijlage
Deze bijlage downloaden
Bericht 10 van 15 (1.983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help