Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

door Ambiebambie2004
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★ Novice

 Ik heb na een tijdje opgemerkt dat er denk ik iets fout is met me Sims 4 legacy edition en dat er volgens mij dingen ontbreken . 

Ik was dus een huis aan het bouwen , en tegelijkertijd aan het bellen , maar ik kon me huis niet online zetten voor me vriendin waar dat ik mee aan het bellen was .

Ze zei tegen mij van ben je online ? ik zei ; ja ben gewoon ingelogd . Toen zei zo iets van ja ga naar je galerie maar heb alleen bibliotheek , en kan niets meer van andere opzoeken of downloaden . Wat ik persoonlijk raar vind , Als je je sims 4 opstart dan krijg je de home pagina te zien waar je je uitbreidingspakketjes hebt . die zie ik ook niet staan . 

(Niet dat ik er heb , ma je kon er meestal op drukken als je zou kopen , dat je naar de verkoopsite ga van de uitbreidingspakketten) 

 

Dus ik krijg ook geen melding van online zijn of ik kan ook niet mijn vrienden hun downloads zien of van wat ze hebben gebouwd bv. 

en bij spel opties , heeft me vriendin meerdere opties en ik niet.... 

Ik had me spel toen gerapereerd dat het misschien zo hielp maar niks werkt er ....

 

Dus als ik mijn bibliotheek open , heeft me vriendin een balkje waar dat ze haar profiel foto op ziet en dat ze wel andere mensen hun gebouwde dingen kan downloaden ik NIET.

 

Ik ben helemaal in de war en ik weet niet wat ik moet doen Frown

please help?

Bericht 1 van 6 (714 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★★★★★ Expert
Deze vraag is vrij makkelijk te beantwoorden, @Ambiebambie2004, de galerie en andere online functies worden niet ondersteund in "De Sims 4 Legacy Editie", net als de nieuwere uitbreidingen die gaan uitkomen.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (703 Weergaven)

Alle reacties

Re: Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★★★★★ Expert
Deze vraag is vrij makkelijk te beantwoorden, @Ambiebambie2004, de galerie en andere online functies worden niet ondersteund in "De Sims 4 Legacy Editie", net als de nieuwere uitbreidingen die gaan uitkomen.


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (704 Weergaven)

Re: Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★ Novice

Zou je dan nog terug kunnen gaan naar de Originele versie van de "The Sims 4 " In plaats van de "The Sims 4 Legacy Edition ?"

 

Want mijn vriendin heeft the sims 4 legacy edition ook , en bij haar lukt dat dan wel ?

Bericht 3 van 6 (690 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★★★★★ Expert
Dan beschikt ze waarschijnlijk over een computer waarmee ze normale versie van De Sims 4 kan spelen, @Ambiebambie2004.

Wil je dat hebben, dan dien ook jouw computer te voldoen aan de gevraagde systeem eisen om dit spel te kunnen draaien.
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/
Dat dien je al eerste na te gaan.
Indien je computer niet hieraan voldoet, zal je een melding te zien krijgen, dat je "De Sims 4 Legacy Editie" dient te installeren.

Kan je "De Sims 4 Legacy Editie" los verwijderen via de gebruikelijke weg?
Zo niet, dan dien je mogelijk de hele De Sims 4 dan te verwijderen. Vervolgens weer te downloaden en installeren.
Beter is van te voren wel een reservekopie te maken van je spelvoortgang.


Groetjes.
Bericht 4 van 6 (615 Weergaven)

Re: Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★★★ Newbie

hoe kun je de 'de sims 4 legacy editie'los verwijderen weet iemand dat?

 

Bericht 5 van 6 (454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dingen die missen , The Sims 4 legacy Edition

★★★★★ Expert
Daarvoor zul je De Sims 4 helemaal moeten gaan verwijderen, @bigpandaroos. Vergeet niet om toch eerst een reservekopie te maken van je spelvoortgang.
Je kan de normale versie van De Sims 4 alleen gaan spelen, tenminste als jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen.


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (440 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help