Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

EA SPORTS FC Team

@columbus889 en @RealSimmor0 Je kunt ook hier controleren of je recht hebt op een terugbetaling en er staat in hoe je er een aan kunt vragen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/

Jason.png
Bericht 21 van 23 (4.840 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Goedenavond,

 

Ik heb geprobeerd te bellen met de helpdesk, omdat ik graag mijn cd's van de sims 2 + al mijn uitbereidingen wil omzetten naar een digitale versie. Nu krijg ik alleen aan de telefoon te horen dat ze alleen engels spreken. Ik ben bang dat ik de situatie niet goed kan uitleggen in het engels.. is er ook een andere optie om het om te zetten naar een digitale versie? 

 

Typend kan ik mijzelf wel verstaanbaar maken in het engels, maar ik kan verder nergens een chat oid vinden.. 

 

 

Bericht 22 van 23 (4.263 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen

★★★★★ Expert
De Nederlandstalige helpdesk werd gesloten en is daardoor niet meer telefonisch bereikbaar, @cirstenvanthul00.
Contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/ Je dient de regio in te stellen op "United States" en alle gegevens invullen dan.
Vervolgens start je de chat in het Engels. De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
De chat optie zal onderaan bij de contact opties staan. Probeer het via de webbrowser op een computer met een bekabelde internetverbinding.

Het is niet meer mogelijk om De Sims 2 om te zetten naar een digitale uitgave.

Wil je De Sims graag spelen, dan kom je terecht bij De Sims 4 en/of De Sims 3.
Ook omdat De Sims 2 een ouder spel is, dat waarschijnlijk niet meer (goed) werkt op een nieuwere computers.


Groetjes.
Bericht 23 van 23 (4.238 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen