Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Digitale versie van oudere spellen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

 

Natuurlijk wil je weleens de nostalgie beleven van een ouder spel, alleen komt het vaak voor dat deze spellen niet goed werken op de nieuwere besturingssystemen. In zulke gevallen kan een digitale versie een uitkomst bieden. Via de helpdesk bieden wij de mogelijkheid aan om de CD versies over te zetten naar een digitale versie*.

 

Hiervoor heeft de helpdesk de volgende informatie van je nodig:

 

We begrijpen natuurlijk dat bijna niemand meer de originele aankoopbon heeft uit 2004, maar probeer zo veel mogelijk informatie te geven als je kunt. Deze informatie moet je naar onze telefonische helpdesk doorsturen, wanneer je ze opbelt geven ze je hiervoor de instructies en de vervolgstappen.

 

 


 

 

De helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag, 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Hieronder vind je een lijst met enkele voorbeelden van spellen die wij over kunnen zetten:

 

  • Battlefield 2 
  • Command & Conquer
  • Crysis 1
  • Crysis Warhead
  • Need for Speed Carbon
  • Need for Speed Pro Street
  • Need for Speed Underground
  • Red Alert 3 + Uprising
  • SimCity 4
  • The Godfather 2
  • The Saboteur

 *De digitale versies zijn te downloaden via Origin en bevatten vaak een betere optimalisatie dan de disc versie. Let er op dat we niet alle spellen over kunnen zetten en dat we per verzoek bekijken of je recht hebt op een digitale versie. 

 

Jason.png
Bericht 1 van 23 (10.295 Weergaven)

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

★★★ Newbie

beste ,

ik heb namelijk het zelfde probleem , wil na al die tijd terug need for speed underground spelen.
ik ben in bezit van originele game met code
kan u mij een data bestand geven zodat ik deze terug kan spelen aub .
ik krijg steeds melding van compatibiliteit , omdat ik windows 10 heb  ...

mvg jerom

indien uw mijn code wenst geef ik deze door per mail ofzo ?

Bericht 2 van 23 (10.118 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

EA SPORTS FC Team
Ik kan dit niet per mail doen of via het forum, zou je voor mij contact op willen nemen met de helpdesk?

Hoe je dat doet staat in het artikel hierboven beschreven.
Jason.png
Bericht 3 van 23 (10.118 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

★ Novice

hey ik heb zelf ook alle sims 2 spellen op glamour acresorios na en mijn windows ondersteund dat niet hoe moet ik deze downloaden via origin(ik heb de codes maar aleen geen bonnetje want dit is een hele lange tijd geleden day ik die heb gekocht

Bericht 4 van 23 (8.539 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

★★★★★ Expert


Hallo @pindaatjex,

Je kan proberen om de productcode van De Sims 2 te registreren in de Origin cliënt. Met dit programma kan je dan het spel downloaden en te installeren. Vervolgens kun je de productcode inwisselen in de Origin cliënt. Het is mogelijk dat de productcode die bij De Sims 2 zijn geleverd, niet werken, omdat deze zijn uitgebracht in de periode voor Origin.

De productcode dient van een erkende winkel te komen. Als je deze tweedehands hebt gekocht of van iemand anders gekregen, dan kan de productcode al geregistreerd zijn. Als een productcode al geregistreerd is, dan kan deze niet nogmaals geregistreerd worden. Gebruikte productcodes zijn niet te ontkoppelen van het ene EA account en over te dragen naar een andere EA account.

Houd er rekening mee dat het spel niet kan werken op Windows 10, aangezien deze nog een verouderde beveiligingstechniek gebruikt die door het moderne besturingssysteem niet meer ondersteund worden.

Begin met het basisspel van de Sims 2 te installeren, het spel goed opstart en ook te spelen is. Dit voorkomt later de teleurstelling als je meteen alle uitbreidingen ook installeert.

Tevens kan je ook de Compatibiliteitsmodus gebruiken. Let wel op, dit geeft geen garantie geeft dat het spel ook zal goed werkt op Windows 10. Mocht dit niet lukken en je wilt echt blijven spelen met De Sims 2, dan kan je beter een computer gebruiken waarop Windows 7 staat geïnstalleerd.

Op deze forum tak vind je genoeg onderwerpen die gaan over je vraag / probleem.


Wat vind je van De Sims 4 en/of De Sims 3?


Laat je nog weten of je het gelukt is?

Groetjes.


Bericht 5 van 23 (8.524 Weergaven)

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik heb, sinds de update van Mac, geen toegang meer tot de Sims Middeleeuwen... wordt dit ook nog verholpen?
Bericht 6 van 23 (7.200 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

★★★★★ Expert
Hallo @pattyharmeling,

Met de komst van de versie van het nieuwe besturingssysteem (versie 10.15, "Catalina"), werd de ondersteuning voor 32-bits toepassingen stopgezet.Dit besturingssysteem ondersteund uitsluitend 64-bits toepassingen.
De Sims 3, SimCity (2013), De Sims 2 zijn 32-bits, Zij zullen dus niet gaan werken en worden geblokkeerd, zoals je inmiddels hebt opgemerkt.
Voor De Sims 3 is bekend dat er aan gewerkt wordt om deze te laten werken op dit besturingssysteem.
Hoewel De Sims Middeleeuwen (deels) weg heeft van De Sims 3, werken deze spellen niet met elkaar. Het ligt aan de maker of er een versie of andere oplossing beschikbaar komt, om de spelers alsnog te laten gebruikmaken van deze spellen.


Groetjes.
Bericht 7 van 23 (7.077 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb onlangs mijn doos van Lord of the rings: battle for middle earth 1,2 en expansion teruggevonden.

Maar als ik de game wil launchen krijg ik een melding dat ik geen cd heb. (Heb het wel kunnen installeren)

Nochtans zit deze in mijn computer. 

 

Nu had ik ergens gelezen dat ook voor deze games je een digitale versie kan krijgen.

Bericht 8 van 23 (6.911 Weergaven)
0 Kudos

Re: Digitale versie van oudere spellen

EA SPORTS FC Team

Hallo @obileeen,

 

Voor het spel Lord of the Rings: Battle for Middle Earth kunnen wij geen digitale versie geven. 

 

Ik heb wel wat suggesties kunnen vinden op de website van Microsoft om het spel te kunnen draaien op Windows 10:

 

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10/windows-10-with-lord-of-the-rings-battl...

Jason.png
Bericht 9 van 23 (6.890 Weergaven)

Re: Digitale versie van oudere spellen - Sims 2, C&C, etc.

★★★ Newbie

Beste 

 

Ik probeer de sims 3 te installeren op een nieuwe mac, ik heb het vroeger op windows kunnen spelen met de Origin client app maar nu op mac krijg ik altijd een foutcode. Is daar een oplossing voor? Foutcode: Fout: 327682:0

 

Alvast bedankt

Bericht 10 van 23 (6.464 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen