Re: Dierenkliniek werkt niet meer

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Dierenkliniek werkt niet meer

★★★ Newbie

Wanneer ik met een Sim naar de dierekliniek wil reizen of aan de dierenkliniek wil bouwen springt het spel terug op werelden beheren. Hoe kan ik dit oplossen??

Bericht 1 van 4 (330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dierenkliniek werkt niet meer

★★★★★ Expert
Begin dan eens met de basisstappen, om te zien of daarmee al je probleem kan worden verholpen, @Neeltje1993.

Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Repareer je het spel via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Dit doe je door rechts te klikken op de speltegel en dan de optie "Repareren" kiezen.

Dan test je of het probleem is verholpen, met een nieuw gemaakte Sim of selecteer een Sim uit de standaard voorraad.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dierenkliniek werkt niet meer

[ Bewerkt ]
Champion

@Neeltje1993Maak je gebruik van modificaties of custom content dan is het verstandig die eerst even uit je spel te halen.

Knip deze uit de map: '\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods' en sla ze even op in een nieuwe map op je bureaublad. Test je spel.

Als het probleem blijft, kan je overwegen om uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\' het bestand localthumbcache.package te verwijderen. Maak je geen zorgen want het spel maakt een nieuwe aan die zich helemaal opnieuw opbouwt.

Test je spel nog eens.

Als het probleem blijft adviseer ik je het spel te repareren via Origin. Dat doe je door in Origin je spel rechts te klikken en te kiezen voor de optie repareren. Let op: Als je veel uitbreidingspakketten hebt kan dat even duren.
Sterkte ermee.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dierenkliniek werkt niet meer

@Neeltje1993 kan het zijn dat je op de Xbox speelt? Zo ja, dan zou het deze bug kunnen zijn: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/XB1-Crashes-when-a-particular-sim-amp-her-cat-arrives-at-vet/m...


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 4 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help