Re: Demo kan niet meer opgestart worden sinds de update

door Ekeiloj
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Demo kan niet meer opgestart worden sinds de update

★ Novice

Hoi, ik speel sinds eergisteren de demo. Sinds de update van gisteren, kom ik er niet meer in terwijl ik de uren gratis proefspeeltijd zie wegtikken. Vanuit Origin kom ik in de Sims 4, maar ik kan alleen een uitbreidingspakket kiezen om op te klikken. Die heb ik niet aangezien ik de demo speel. Wat te doen?

Bericht 1 van 3 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Demo kan niet meer opgestart worden sinds de update

★★★★★ Expert
Mogelijk werken de basisstappen ook voor de demo, @Ekeiloj:

Je dient te zorgen dat alle Origin spellen en de Origin cliënt zijn afgesloten.
Cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Ga naar je "Documenten\Electronic Arts\", hernoem alle mappen die "Sims 4" of "Sims4" bevatten.
Controleer dat je verbonden bent met het internet, de Origin cliënt weer starten en je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Ga naar je spelbibliotheek, rechtsklik op de demo en kijk de optie "Repareren" vind. Indien deze optie bestaat klik je er op en wacht je totdat het reparatieproces helemaal voltooid is.
Test of je de demo weer kan starten.

Om deze stappen makkelijker te laten lopen, dien je alle overige software hebben afgesloten, die nog openstaan en op dit moment niet nodig zijn.
Waarschijnlijk dien je de beveiligingssoftware ook helemaal af te sluiten, zeker als je geen uitzondering voor alle Origin spellen en de Origin cliënt kan maken.
Gebruik een bekabelde internetverbinding. Je computer meteen aansluiten op de modem / router van de internetaanbieder. Mocht je problemen ervaren met je verbinding, dan dien je beide eens te herstarten. Andere kabel(s) uitproberen, met vaste koppen en liefst van het "Cat-5" of "Cat-6" type. Andere apparaten losmaken of uitschakelen. Andere poorten ervan uitproberen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (239 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Demo kan niet meer opgestart worden sinds de update

★ Novice

Dit werkt niet. Ik heb alle stappen doorlopen. Mijn probleem is dat de optie om de "kale" Sims 4 te spelen verdwenen is. Ik krijg alleen de mogelijkheid om via 1 van de uitbreidingen op te starten met mn familie. Kan je me vertellen hoe ik de Sims 4 opstart zonder dat irritante tussenscherm met uitbreidingen?  

Bericht 3 van 3 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help