Re: De sims 3 werkt niet meer

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De sims 3 werkt niet meer

★ Novice

Beste iedereen, 

 

Sinds ik de ea app downloadde geraak ik niet meer op de sims 3. Als ik op de sims 3 klik gaat hij naar de launcher, klik ik op play dan gaat hij weer naar de ea app, en zo de hele tijd opnieuw. Wat kan ik doen?

 

mvg 

Bericht 1 van 3 (879 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 3 werkt niet meer

Champion

Hey @mortele11,

 

Dat is zeker vervelend!

Zou je eens willen controleren of je alle onderdelen van De Sims 3 ook via de EA App hebt gedownload? Kijk dan in de EA App bij My Collection en klik op de driepuntjes in de hoek rechtsboven van de tegel van De Sims 3. Klik vervolgens op Manage add-ons om te zien of je alle onderdelen hebt gedownload. Als dat zo is dan kan je ook nog eens de knop repair proberen om je spel te repareren. 

 

Als de problemen blijven aanhouden kijk dan ook eens in deze link: Opgelost: Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen - Answer HQ (ea.com)

 

Mocht je er niet uitkomen, laat het dan ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (848 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 3 werkt niet meer

Community Manager
Hey @mortele11,

Even voor de duidelijkheid; dus het probleem is eigenlijk dat De Sims 3 niet wilt starten via de EA app, correct? Je drukt op de Play knop (de 'pijl') > de EA app probeert vervolgens het spel te starten > het spel start even, maar sluit daarna gelijk weer af en je ziet de EA app weer?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (827 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help