Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

door HooplessMC
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te zien.

★★★★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:PC
Wat is jouw gamertag/PSN ID? De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te zien.
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 31/03/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:18 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Gewoon kijk in de code, allemaal bugs Standard smile Maar om je vraag echt te beantwoorden. De input van de spelers/reactievermogen van de spelers is traag. Het probleem wat ik net had is het volgende; Ik was gewoon met 97 conditie van de spelers een game begonnen en m'n conditie was volledig weg. Er was GEEEEEEEEEN conditite. Dat jullie game dit uberhoupt toelaat is al slecht met het aantal andere bugs in dit spel snap ik het volledig.
Wat gebeurt er? https://hoopless.xyz/ss/arOqF.png Je bekijkt het zelf maar, ik ga hier geen andacht aan besteden als jullie geen aandacht besteden aan de community om dingen op te lossen die er echt toe doen. (input lagg, feedback van spelers over de gameplay. Passing control die slecht is) en nog het ergste geen optie hebben om zelf de controle over alles te hebben. Soms mag je niet switchen van users, soms mag je niet schieten terwel je dat wel wil. FIX JULLIE *! jullie probleem jullie oplossing
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? het spel zal moeten werken zoals verwacht.

hier iets typen omdat het moet.

Bericht 1 van 8 (741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @HooplessMC,

 

Dat is inderdaad een vreemde die ik nog niet eerder heb gezien. Wanneer je de wedstrijd begon, was toen ook alle stamina weg voor deze spelers?

 

Jouw keeper had nog wel wat energie over, maar de rest blijkbaar niet.

 

Ik probeer er achter te komen of dit een visuele bug is, of dat echt alle stamina opeens verdwenen was. Komt dit vaker voor?

Jason.png
Bericht 2 van 8 (715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

★★★★ Novice

Hallo @EA_Jason ,

 

Ik moet zeggen dat ik dit spel al veel bugs heb meegemaakt, dat als je zegt naar links paatst naar rechts paatst. Ik moet zeggen jullie service en jullie gameplay gaat achteruit. Voor fifa 21 hebben jullie mij niet vastgehouden en zal ik het ook zeker niet spelen.

 

Maar goed, dit is dus heel ruk; ik heb het nog een keer gehad. Ik begon met 95 condintie en als nog is die binnen 30 minuten naar 0 gegaan.....

 

Dit is ook te merken in het spel; ik heb het voor nu afgesloten, ga het wel meer spelen maar dit blijft voorkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fix jullie service nou eens, doe het een keer i.v.m. nieuwe features inbrengen die niet werken............

 

dus om ff als jip en janneke te praten:

Ja deze bug is ook echt van toepassing, mensen lopen sloom en ze rennen niet meer toen kwam ik er pas achter dat het niet werkt...

 

Ik word echt gek van jullie service; als ik er een review over kon geven had ik het 0,1 ster van de 5 sterren gegeven. Maar goed, dat kan niet en misschien wel ter voordelen van jullie.

Bericht 3 van 8 (693 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

★★★★ Novice

Nog een keer.... Juist fifa ik heb het nu 4-5 keer gehad vandaag en het speelt nog steeds....... van 99 naar 0 in 39 - 43 minuten.

 

 

Tja... Staminia is wel een ding in de huidige fifa......

 

 

 

Bericht 4 van 8 (678 Weergaven)

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

★ Guide
@HooplessMC de hele wedstrijd de tactiek met het hele team druk zetten draint je stamina idd binnen 1 helft naar 0.....en terecht.....of kan jij dat wel 45 minuten lang dat volhouden(in real life)?????
Bericht 5 van 8 (632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

★★★★ Novice

@elfuego42046 

 

ben geen proffesioneel voetballer. deze game is totaal niet op realistisch gebouwd dus waarom is dit dan wel nu opeens realistisch? 

Bericht 6 van 8 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

★ Guide
@HooplessMC Dat was fifa 11 misschien....maar 20 is realistischer in bepaalde opzichten tot een game van 10jaar geleden .maar geef je de reden waarom,kan je dat niet accepteren is dat jouw probleem...
Bericht 7 van 8 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: De hoeveelheid bugs er in dit spel zitten zijn echt teveel om het waard te z

★★★★ Novice

@elfuego42046 Er zijn bepaalde dingen je die verwacht in een game. Als er geen hens is, en andere huidige spelregels niet toegepast die in het huidige voetbal is toegepast. Soms is er een delay op het drukken van de knoppen, geen idee wat die dan doet maar misschien ene goed(slecht) moment zoeken? Als ik mijn muis in het scherm heb Terwel ik een controller gebruiken gebruikt die soms de pass line van de muis locatie. Dus dan gaat de bal alle kanten op, ook al ik in het menu zit gaat die naar blokje waar de muis op staat Terwel ik controller gebruik...

 

En misschien is dit idd wel veranderd, maar dan kom je weer bij communicatie wat er niet gedaan is over deze verandering. Zeg niet dat het niet 'mijn schuld' is; maar zeg meer dat het van 2 kanten af moet komen. Niet alles wat een bedrijf wilt is iets wat de community wilt, dus als wij het als een 'bug' zien.

 

Maar gooi geen argumenten dat deze game realistisch is want de manier van schieten en hoe de goals erin gaan zijn totaal niet gebaseerd op huidige competities. En ik snap dat het ook heel moeilijk is om te bouwen maar dan kan je niet zeggen dat de game 'realistisch' is als het ook niet zo is.

 

"realistischer" doesn't equal "realistisch". er is veel improvement, voor de better good? denk dat eerlijk gezegd niet. als ze Fifa 16 de fouten eruit hadden gehaald met bepaalde manier van actie hadden ze in mijn opzicht het een heel stuk beter gedaan.

 

Maarja, weer een EA fail, as usual.

Bericht 8 van 8 (612 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help