Re: De Sims4 Error bij opstarten

door Rellie2407
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De Sims4 Error bij opstarten

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Na de installatie van De Sims 4 Legacy Edition. Krijg ik volgende boodschap bij het starten van De Sims 4

Unable to Start:

Initialization error at start up.

135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0

 

Repareren heb ik ook al reeds getest

Update Game ook

Systeem: MacOS Sierra versie 10.12.6

 

Bedankt voor jullie hulp

Bericht 1 van 15 (1.799 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

★★★★★ Expert
Had je ook de cache van de Origin cliënt leeggemaakt en De Sims 4 map in je Documenten hernoemd, voordat je begon met repareren, @SRROGGY?
Bericht 2 van 15 (1.775 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

★★ Novice
@RealSimmor0 Is dat nodig om het goed te laten werken? Er zijn nu namelijk 2 mappen. The Sims 4 en The Sims 4 Legacy Edition. Ik las bij alle uitleg over de update dat de laatste map alles automatisch zou overnemen van The Sims 4 map.
Bericht 3 van 15 (1.780 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ja dit heb ik allemaal gedaan...
Maar jammer genoeg zonder resultaat 

Bericht 4 van 15 (1.777 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

★★★★★ Expert
Een spel dat de spelgegevens van een ander spel automatisch meeneemt, dat zal misgaan, @Cfleijsman.
Beter is toch dat jezelf hier nog enige bediening bij hebt.
Aangezien ik vaak hier diverse berichten zie dat het update al mis kan gaan.
Waarschijnlijk staat er toch iets in De Sims 4 map dat beschadigd is of gewoon niet zal werken met De Sims™ 4 Legacy Edition.

Idem voor @SRROGGY
https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/Sims-4-legacy-edition/m-p/8419772#M724


Groetjes
Bericht 5 van 15 (1.727 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

★★★★ Apprentice
@SRROGGY Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn oude iMac uit 2010.
Op het Engelstalige forum zijn een aantal draadjes met dit onderwerp. Het lijkt vooral een probleem te zijn op machines ouder dan 2012 met besturingssysteem MacOS High Sierra of lager.

Ik volg dit bericht: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/Sims-4-does-not-launch-in-macOS-Sierra/m-p/8417611#M2...

Iedere oplossing hier genoemd heb ik geprobeerd, zonder succes. Ook alle stappen doorlopen die @RealSimmor0 heeft vermeld, tot nu toe zonder enig resultaat.

Volgens één van de reacties in bovengenoemde thread ligt de oorzaak volgens EA bij Origin en moeten zij dit op zien te lossen.
Bericht 6 van 15 (1.669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

★★★ Novice

Thanks! Zal die post ook volgen ;-)

Bericht 7 van 15 (1.561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

★★★★ Novice

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik weet dat EA De Sims recentelijk geupdatet heeft en dat de originele game na de patch niet meer op oudere computers werkt. Ik kreeg zoals verwacht, de melding dat ik de Sims 4 Legacy moest downloaden. Deze versie van de game zou moeten werken, maar direct na het downloaden van Legacy, kreeg ik dus precies dezelfde melding die hier beschreven is.

 

Ik heb de game geprobeerd te repareren, de game gewist en opnieuw gedownload, Origin zelf opnieuw geïnstalleerd, en zelfs de EA map gewist. Alle oplossingen die op internet te vinden zijn werken niet.

 

Info over de computer

IMac uit 2010

Processor: 2,8 GHz Intel Core I5

Geheugen: 8 GB 1333 MHz DOR3

Videokaart: RTI Radeon HD 5750 1024 MB

Besturingsysteem: MacOS High Sierra versie 10.13.6

 

Ik zou het echt heel jammer vinden als mijn computer alsnog te oud is om De Sims 4 te draaien. Alle tips zijn daarom welkom!

 

Bericht 8 van 15 (1.526 Weergaven)

Re: De Sims4 Error bij opstarten

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Na wat rondgesnuffeld te hebben op het Engelse forum van EA, heb ik een mogelijke oplossing gevonden.

 

  1. Zoek in Programma's naar de sims app
  2. rechtermuisknop: toon pakketinhoud
  3. Kopieer het bestand installer.plist
  4. Ga naar de map Contents en vervolgens naar Resources
  5. In die map vind je als het goed is nog een sims app
  6. Nogmaals rechtermuisknop: toon pakketinhoud
  7. Plak vervolgens het bestand in die locatie
  8. Start het spel op

Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te vertalen. Het originele bericht van QARobo vind je hier: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/Re-Sims-4-Initialization-error-at-startup-Legacy-Edit...

 

Ik hoop dat het werkt, bij mij in ieder geval wel!

Bericht 9 van 15 (1.498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims4 Error bij opstarten

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik heb een drastische beslissing genomen :-)

De Macbook werd enkel gebruikt door de kids om de sims te spelen. Daar het ging om een oude (2011) en dus ook niet kon updaten naar de 64 bit macOS Catalina.

Heb ik er windows 10 opgezet na installatie van Windows 7 Ultimate. En dat ging beter dan verwacht :-)
En nu kan de dochter terug zonder enig probleem de sims spelen met alle pakketten dat ze reeds had en ook nieuwe pakketten installeren als ze dat wenst. Happy dochter...

Had een test gedaan op mijn iMac 3,7 Ghz 6- Core met Catalina en daar werkte alles perfect.

 

Bericht 10 van 15 (1.487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help