De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

door lolcynthia1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

EA SPORTS FC Team

@lolcynthia1 Dat is niet goed.

 

Heb je ook al geprobeerd om De Sims Middeleeuwen te verwijderen van de computer, Origin in het Engels instellen, Sims Middeleeuwen opnieuw downloaden in het Engels?

 

Bij mij was het zo dat Piraten en Adel direct werden gedownload en geïnstalleerd met de Sims Middeleeuwen.

Jason.png
Bericht 11 van 17 (1.470 Weergaven)

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★ Novice

yess, bedankt nu is bij mij in iedergeval gelukt ^.^ 

Bericht 12 van 17 (1.318 Weergaven)

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★★ Newbie

thnxx bij mij is het eindelijk gelukt :D

Bericht 13 van 17 (1.104 Weergaven)

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Bij mij download het spel wel, maar hij blijft hangen en voltooid de download niet. Dit heb ik zowel in het Engels als in het Nederlands.

 

Na het legen van de cache, werkte het wel.

Maar nu is mijn spel in het Engels. Ik heb Origin op Nederlands staan, maar mijn spel is volledig in het Engels.

Hoe krijg ik het spel weer in het Nederlands?

 

Bericht 14 van 17 (665 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

Champion

Hey @Rozeluiaard,

 

heb je in de spelbibliotheek van Origin op de ook op het tandwieltje geklikt dat hoort bij tegel van De Sims Middeleeuwen? Als je in Origin klikt op het tandwieltje, daarna op instellingen en kiest voor speleigenschappen dan vind je naast het menu Algemeen een optie Geavanceerde Startopties. Klik daarop en zorg dat daar de taal op Nederlands staat. En klik op Sla op.

Klik opnieuw op het tandwieltje en kies vervolgens voor de optie update. Als het goed is installeert het spel dan ook de Nederlandse teksten en het gesproken woord.

 

Laat ajb even weten of je hiermee vooruit kunt.

 

Veel succes. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 17 (638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★★★★ Expert
Zoals eerder is aangegeven, zal je dit spel in de Engelse taal downloaden en installeren, @Rozeluiaard.
Daarna kan je de taal weer terugzetten naar het Nederlands.
Omdat beiden talen hetzelfde moeten zijn, zal je de speltaal als de taal van de Origin cliënt in dezelfde taal moeten wijzigen.

Zo nodig de cache van de Origin cliënt nog eens leegmaken en het spel proberen te repareren via de Origin cliënt, indien beschikbaar.


Groetjes.
Bericht 16 van 17 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

Champion

Hey @Rozeluiaard,

 

is het je inmiddels gelukt om aan de hand van mijn suggesties het spel en de audio bestanden om te zetten naar het Nederlands?

 

Laat ajb even weten of je hiermee vooruit kunt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 17 (571 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen