De EA Servers kunnen je verzoek niet verwerken - 13 nov. '22

door MilanBE2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ultimate team kick na wedstrijd

★★★ Newbie

Ik word na iedere wedstrijd uit fut gezet. Ala ik vervolgens weer in fut kom heb ik de pot verloren en heeft dat invloed op mijn nv factor. Het betekent eigenlijk dat ik niks kan doen. Ik krijg immers geen wins. Ik heb al geprobeerd om een volledige wedstrijd te spelen, het spel af te sluiten, de console opnieuw op te starten en zelfs een nacht gewacht. Dit bericht heb ik gekopieerd omdat dit bericht precies is wat ik nu ook heb. Wat kan ik hieraan doen? Internet is uitstekend bij mij thuis dus daar ligt het niet aan.

Bericht 31 van 178 (366 Weergaven)
0 Kudos

Server kick

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 23
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? ZwansZuuger077
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Friendlies
Hoe heb je gespeeld? Potje online spelen
Welke versie? Classic Match
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 14/11/2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 4 uur
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? fifa wordcup wissels
Wat gebeurt er? word na het potje gelijk uit de servers gekickd en daardoor krijg ik een lose
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? doorgaan naar het menu

ik heb goede internet verbinding via kabel, maar word telkens na de wedstrijd uit de servers gekickt

Bericht 32 van 178 (366 Weergaven)

Fifa verbreekt verbinding aan het einde van een wedstrijd

★★★ Novice

Goedenavond, sinds gisteravond heb ik het probleem dat aan het einde van een wedstrijd. Of zelfs al als de wedstrijd in zijn eind menu zit dat de verbinding word verbroken.

Telkens als dit gebeurd kan ik meteen weer inloggen, maar krijg ik een melding dat mijn punten ding omlaag gaat. En bij elke wedstrijd gebeurd het weer, nu kan ik dus niet spelen en de munten na de wedstrijd staan nu waarschijnlijk op 0.

graag wil ik hier een oplossing en snel.. betaal geen geld voor niks.

 

gr ralph

Bericht 33 van 178 (383 Weergaven)
0 Kudos

Rivals

★★★ Newbie

Product: FIFA 23
Platform:PlayStation 5 Digital Edition
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Yaz-moors
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 14/11/22
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 13:00 begon het en nu om 19:19 is het nog altijd
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik heb het ma een vriend van mij niet dus zou niet weten
Wat gebeurt er? Ik speelde rivals en vriendschappelijke online voor mijn WK swaps en bij elke potje dat ik win of verlies word ik uit ultimate team gegooid zonder reden
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik terug normaal kan spelen en men matchen kan winnen

Beste 

 

ik speelde daar straks rond 1 uur fifa vriendschappelijk online voor de WK swaps en elke potje dat ik win of verlies word ik heel fifa gegooid zonder enige reden en dit heb ik ook met rivals

Bericht 34 van 178 (328 Weergaven)
0 Kudos

Re: Word gekickt na elk potje

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde zeker 10 potten friendly online gespeeld en Squad battles maar krijg elke keer deze melding aan het einde van mijn pot als ik gewonnen of verloren heb dan zegt hij dat hij het verzoek niet kan verwerken.

 

heel vervelend ik heb mijn internet gereset en speel met Lan Kabel alles is perfect wat betreft internet.

 

EA zijn jullie op de hoogte van deze storing??

Bericht 35 van 178 (322 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa verbreekt verbinding aan het einde van een wedstrijd

★★★ Newbie

Dit is blijkbaar een softban, hier hetzelfde hoor

Bericht 36 van 178 (357 Weergaven)
0 Kudos

Re: Na elke wedstrijd uit FUT gegooid worden!

★★★ Newbie
@MilanBE2 Ben dus niet de enige met dit probleem ! Je wordt er wel niet echt vrolijk van als je steeds uit de pot wordt gegooid na winst 😔😔😔
Bericht 37 van 178 (339 Weergaven)
0 Kudos

Verbinding vervalt na elke wedstrijd

★★ Newbie

Product: FIFA 23
Platform:PlayStation 5 Digital Edition
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? linzo_073
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 14-11-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 20:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Een wedstrijd spelen in een willekeurig speltype in fut
Wat gebeurt er? Na het laatste fluitsignaal in fut in elk speltype verbreekt de verbinding en komt er in beeld dat de ea server het niet kan verwerken.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De wedstrijd goed afsluiten en verder gaan naar fut

Graag een antwoord 

Bericht 38 van 178 (345 Weergaven)
0 Kudos

Re: Na elke wedstrijd uit FUT gegooid worden!

★★★ Newbie

Ik heb alle swaps op eentje na gehaald, maar door deze "softban" kan ik net niet de reward halen die ik wil... Ik heb de game alleen maar gespeeld zoals hij bedoeld is met golden goal, waarom zou dat een soft ban op moeten leveren?

Bericht 39 van 178 (336 Weergaven)
0 Kudos

Ik kan niet meer op fifa 23 ultimate team. (Xbox One)

★ Novice

Vanmiddag speelde ik een vriendschappelijke wedstrijd om tokens te verdienen. Nadat ik gescoord had verbrak de verbinding en werd ik uit ultimate team gekickt. Ultimate team opstarten lukt sindsdien niet meer, ik krijg de melding dat ik geen verbinding kan maken en terug gestuurd word naar het hoofdmenu. 

Ook op de companion app krijg ik een fout melding als ik sbcs wil doen, hierin word vermeld dat dat ik spelers niet kan verplaatsen vanwege een verbroken verbinding gameplaysessie. Ik moet weer inloggen op mijn spelcomputer en terug gaan naar het fifa hoofdmenu. Wat nu?

Bericht 40 van 178 (330 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help