De EA Servers kunnen je verzoek niet verwerken - 13 nov. '22

door MilanBE2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa games

★★★★★ Apprentice

Ik merk ook dat ik vandaag al 2x alles opnieuw hebben moeten instellen. Ik moet dan mijn button configuratie instellen aan het begin van het spel en mijn favoriete club kiezen. Ik weet niet wat er allemaal bij EA aan de hand is, maar het is elk jaar erger. 

Bericht 171 van 178 (628 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa games

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

Ik kon zojuist een aantal potjes spelen. Ik heb wederom vriendschappelijk wissels gespeeld in FUT. Ik maakte mijn doelstelling met Iran af en ging door met USA. Ik win het zesde potje voor de token en wordt er weer uitgegooid voordat ik de wedstrijd als winst kan claimen.

Dit is onacceptabel EA. De manier waarop jullie met jullie klanten omgaan en geld verdienen maar het constant weten te verprutsen maar nog erger: stil blijven. Dit kan gewoon echt niet. Sterker nog nu: Ultimate Team is geen eens meer in te komen. 

Hoe gaan jullie dit oplossen? Wat als we de doelstellingen niet op tijd kunnen afkrijgen door deze storingen elke keer. Krijgen we dan dezelfde behandeling als met de FUT Hero pack die enkele mensen hebben kunnen kopen binnen een paar minuten en de rest met lege handen achterbleef. Dit is echt niet oke! 

@EA_QueenBee 
@EA_Leeuw 

Bericht 172 van 178 (640 Weergaven)
0 Kudos

Re: lost connection na een match

Community Manager
Hey @John721204,

Krijg je dezelfde "Kan Verzoek Niet Verwerken" melding?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 173 van 178 (625 Weergaven)
0 Kudos

Re: lost connection na een match

★★★ Novice

Klopt en ook vaak server connectie verbroken

Bericht 174 van 178 (618 Weergaven)
0 Kudos

Ea service niet te bereiken fifa 23

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Continu na afloop van een wedstrijd (FUT) krijg ik de melding dat de ea server niet te bereiken is. Ik heb stabiel en goede internet verbinding met kabel. 

Dit is meerdere keren voorgekomen, baal hiervan want ik win wel maar hierdoor zegt Fifa dat ik heb geleaved.

 

Heb zojuist gebeld en EA geeft aan dat ze al een tijdje dit probleem intern hebben. 
ik hoop dat dit gecompenseerd kan worden want heb wel met mijn fifa punten draft gekocht…


fijn dat we hier ook van op de hoogte zijn… geen storingen gemeld namelijk. 

Graag contact opnemen ivm compensatie en oplossingen.

 

groet,

 

tostraightt

Bericht 175 van 178 (606 Weergaven)
0 Kudos

EA servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Newbie

Continu na afloop van een wedstrijd (FUT) krijg ik de melding dat de ea server niet te bereiken is. Ik heb stabiel en goede internet verbinding met kabel. 

Dit is meerdere keren voorgekomen, baal hiervan want ik win wel maar hierdoor zegt Fifa dat ik ben geleaved.

 

Heb zojuist en vorige week gebeld naar EA en krijge 2 verhalen de ene geeft aan dat ze al een tijdje dit probleem intern hebben. De ander zegt schrijf maar een forum we kunnen niks voor je doen….


ik hoop dat dit gecompenseerd kan worden want heb wel met mijn fifa punten draft gekocht…primair wil ik dit gewoon opgelost hebben!

 

ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden, IP adres ed staan goed.

 

groet,

 

tostraightt

Bericht 176 van 178 (587 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA servers kunnen je verzoek niet verwerken

Community Manager
Hoi @tostraightt,

Dus je krijgt steeds "EA servers kunnen je verzoek niet verwerken"? Ik neem dus aan dat je na elke game ook uit het FUT-menu wordt gegooid. Hoe lang heb je last van dit probleem? En heb je in de laatste tijd veel potjes verlaten?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 177 van 178 (578 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA servers kunnen je verzoek niet verwerken

★★★ Newbie

@EA_QueenBee  schreef:
Hoi @tostraightt,

Dus je krijgt steeds "EA servers kunnen je verzoek niet verwerken"? Ik neem dus aan dat je na elke game ook uit het FUT-menu wordt gegooid. Hoe lang heb je last van dit probleem? En heb je in de laatste tijd veel potjes verlaten?

Hallo,

 

ik wordt er soms helemaal uitgegooid en soms naar de FUT menu pagina. Heb er al sinds ik mn ps5 heb last van (3 weken nu). Heb ook al eerder mijn fifa zelfs verwijderd en opnieuw gedownload. Dit komt 1 op de 5 keer voor denk ik. Vooral bij alle opties (draft, rivel, vriendschappelijk) en alleen bij fut. Online geen problemen verder. 

ik heb geen wedstrijden uit me zelf verlaten.

 

groet, 

 

tostraightt

Bericht 178 van 178 (568 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help