Re: DC bij squad battles

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

DC bij squad battles

★★ Novice

Dag,

Vandaag nu drie keer gedisconnect geweest uit mijn squad battles. Ik zie niet dat mijn internet uitvalt, ook niet voor een seconde + ik direct na mijn dc opnieuw inloggen, dus het ligt niet aan mijn internet. Kan ik voor die drie potjes gewoon terugkrijgen om opnieuw te spelen?

Bericht 1 van 2 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: DC bij squad battles

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Dag @tigerace17,

 

Dat je een disconnect krijgt hoeft niet te betekenen dan jouw internet wegvalt, het kan zijn dat het thuisnetwerk niet optimaal is. Om jouw thuisnetwerk te optimaliseren, voer je alles uit wat er in deze handleiding staat:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

Het is voor ons niet mogelijk om de uitslag van een wedstrijd aan te passen of om de wedstrijden opnieuw te spelen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (187 Weergaven)

Alle reacties

Re: DC bij squad battles

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Dag @tigerace17,

 

Dat je een disconnect krijgt hoeft niet te betekenen dan jouw internet wegvalt, het kan zijn dat het thuisnetwerk niet optimaal is. Om jouw thuisnetwerk te optimaliseren, voer je alles uit wat er in deze handleiding staat:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

Het is voor ons niet mogelijk om de uitslag van een wedstrijd aan te passen of om de wedstrijden opnieuw te spelen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (188 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help