Creëren van een Sims werkt niet

door taschah
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Creëren van een Sims werkt niet

★★★ Newbie

Alles in het spel werkt maar zodra ik een Sim wil maken krijg ik de Sim niet te zien

Bericht 1 van 10 (858 Weergaven)

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★★★★★ Expert
Zoiets als dit wordt meestal veroorzaakt als je aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) gebruikt, @taschah en door de basisstappen eens te doen wordt dit probleem vaak dan ook weer verholpen.

De Origin cliënt en alle Origin spellen dienen helemaal zijn afgesloten, voordat je hiermee begint:
Ga De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Controleer dat je verbonden bent met het internet, bij voorkeur een bekabelde internetaansluiting en de Origin cliënt niet gehinderd wordt door software die je hebt openstaan.
Start dan de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Hierna ga je naar je spelbibliotheek, vind "De Sims 4", er rechtsklikken op en kies de "Repareren" optie.
Nou dien je te wachten totdat het reparatieproces voltooid is.
Dan dien je te testen of je probleem nog steeds bestaat.


Laat je nog weten of hiermee het is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 10 (848 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Hooii, ik had hetzelfde probleem, ik heb alle stappen heel netjes gevolgd. Ben alleen al mn opgeslagen spellen kwijt en heb helemaal niks meer, moet overnieuw beginnen met mn sims Frown voordeel; het sim creëren werkt nu wel, maar heb er niks aan als ik al mn gebouwen kwijt ben Frown. Wat moet ik doen? Want wil natuurlijk wel al mn opgeslagen huishoudens terug
Bericht 3 van 10 (750 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★★★★★ Expert
Indien je de vermelde stappen juist had opgevolgd, dient jouw spelvoortgang nog te bestaan, @AngelvD98.
Met deze basisstappen wordt De Sims 4 teruggezet naar de standaardwaarden, zoals je het spel voor de eerste keer had gestart.
De spelvoortgang wordt uit het zicht van het spel gezet. Dit is de snelste en makkelijkste manier.

Ga naar je Documenten toe, open de map "Electronic Arts" en vind de hernoemde map van de oorspronkelijke De Sims 4. Open deze map dan.
Bijvoorbeeld had je deze hernoemd naar "De Sims 4-Oud", dan bevat deze nog je spelvoortgang en andere oorspronkelijke gegevens.


Kopieer de map genaamd "Saves" naar de inmiddels nieuw aangemaakt map van De Sims 4. Test of je spel start en je problemen nog steeds wegblijven.
Dan kun je ook map genaamd "Tray" kopiëren. Test opnieuw of het spel start en je problemen nog steeds wegblijven.
Nog steeds geen problemen? Dan kan je ook de mappen die media bevatten kopiëren naar de nieuwe map. Dit zijn "Custom Music", "Opgenomen video's", "Screenshots", indien deze ook bestaan.


Groetjes.
Bericht 4 van 10 (717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★ Novice

hoi Ik heb dat probleem ook alleen al die dingen werken dat niet dus zijn er ook andere oplossing ??

 

Bericht 5 van 10 (647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★ Novice

hier na kan ik namelijk niet meer verder en alles is gewoon weg !!map in gebruik

Bericht 6 van 10 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★★★★★ Expert
Wat is er dan weg, @simonehockey? Volg je wel de stappen juist?
Bericht 7 van 10 (621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★ Novice

Ik zie de Sims niet meer in Sims creëren  en volg echt alle stappen

 

Bericht 8 van 10 (613 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★ Novice

Ik het is me gelukt om alle stappen te doen toen ik het opstarten en naar outfits plannen deed die het niet (wat moet ik nu doen )

 

Bericht 9 van 10 (589 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Creëren van een Sims werkt niet

★★★★★ Expert
Hallo @simonehockey,

Als geen Sims zijn bij het bewerken van een Sim (in de CES / CAS), dan gebruik je waarschijnlijk aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) en je dient die als eerst eens helemaal te verwijderen.

De aangepaste inhoud veroorzaken vaak problemen met het starten en tijdens het spelen van De Sims 4. Deze worden vaak verholpen door de basisstappen te doen.

De basisstappen zorgen ervoor dat je spel wordt teruggezet naar de standaardwaarden, zoals je De Sims 4 voor de eerste keer ging starten, nadat deze was geïnstalleerd.
Je spelvoortgang is *niet verwijderd*, maar weggehaald, zodat het spel ze niet ziet. Tenminste, als je de stappen juist doet.


Zorg ervoor dat je De Sims 4 en de Origin cliënt volledig zijn afgesloten voordat je aan de basisstappen begint!
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Creeren-van-een-Sims-werkt-niet/m-p/8669070#M3251
Daarna ga je testen, *je dient het spel wel schoon starten*.
Mocht het spel weer starten / je probleem zijn opgelost, dan kan je proberen om je spelvoortgang terug te gaan zetten, door de stappen die ik had vermeld bij https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Creeren-van-een-Sims-werkt-niet/m-p/8709457#M3366


Verder dien je overige openstaande software eens af te sluiten, want deze kunnen verhinderen dat het spel juist kan werken en zul je toch niet nodig hebben op dat moment.


Groetjes.
Bericht 10 van 10 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help