Crash zonder aankondiging of foutmelding

door Mosje89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Crash zonder aankondiging of foutmelding

★★★★★ Novice

Hallo,

 

Sinds gisteren crasht mijn game tijdens het spelen van een FUT wedstrijd. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn computer lag dus heb ik alle mogelijke tests gedaan. Hier kwam overigens niets in naar voren waardoor ik er voor heb gekozen mijn computer te formatteren en opnieuw te installeren. Met goede hoop dat het probleem zou zijn opgelost, FIFA 20 wederom geïnstalleerd. Helaas na 2 minuten in een game te zijn, werd ik er wederom zonder enige waarschuwing of melding uit geknald. Het vreemde is ook dat er nadat het spel uit het niets afsluit, ik geen enkele foutmelding krijg maar zonder moeite het spel weer kan opstarten. 

 

Zoals hierboven al eerder aangegeven, heb ik alle mogelijke tests die zijn omschreven op internet al uitgevoerd. Ook heb ik via Origin al meerdere malen "repareren" gedaan.

 

Is dit een bekend probleem voor meerdere en is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?!

 

Bericht 1 van 9 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Voor iedereen met ditzelfde probleem. Ik heb er lang naar moeten zoeken maar voor mij lijkt de oplossing te zijn gebleken dat ik mijn Radeon Drivers heb moeten terugzetten naar 18.12.2. Dus eerst alle Radeon Software (en dus de laatste drivers) volledig verwijderen van je systeem, een reboot uitvoeren en via https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-18-12-2 oude drivers/software downloaden. Daarna zou hij het weer moeten doen.

In thread bekijken

Bericht 6 van 9 (281 Weergaven)

Alle reacties

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

EA SPORTS FC Team

Hallo @Mosje89,

 

Dit komt voornamelijk voor wanneer de PC niet voldoet aan de minimale systeemvereisten. Voor als het niet werkt na een complete formattering van jouw PC is het een indicatie dat de PC niet krachtig genoeg is. 

 

Ik zal het even voor je nakijken, heb je voor mij jouw DxDiag?

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 2 van 9 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

★★★★★ Novice

Hallo @EA_Jason ,

 

Bedankt voor je reactie. Ik kan je verzekeren dat het niet aan mijn systeem ligt. Ik heb toch even mijn DxDiag bijgevoegd. Ik heb vanaf de release tot afgelopen zondag altijd normaal kunnen spelen op de hoogst mogelijke resolutie. Het is voor mij echt een compleet raadsel..

Bericht 3 van 9 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

EA SPORTS FC Team

Aan de specs moet het inderdaad niet liggen, die zien er goed uit.

 

Kan je voor mij alle overlays uitschakelen zoals Origin in-game, Discord, etc.? Je kunt ook proberen om een Schone Start van Windows uit te voeren en alleen Origin en FIFA 20 op te starten.

 

Werkt het daarna wel? Dan kan je een voor een jouw programma's opstarten om te zien welke het probleem veroorzaakt. 

Jason.png
Bericht 4 van 9 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Hoi @EA_Jason ,

 

Excuus voor de late reactie, paar dagen op vakantie geweest. Ik heb alle door jou opgenoemde mogelijke oplossing geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Hij gooit me er nog steeds uit het niets uit. Zelfs na de game-update van vandaag (waar ik goede hoop had dat het zou zijn opgelost) wordt ik eruit gegooid na een aantal minuten.

 

Het begint wel erg vervelend te worden aangezien ik geen van mijn doelstellingen kan behalen nu.. 

Bericht 5 van 9 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Voor iedereen met ditzelfde probleem. Ik heb er lang naar moeten zoeken maar voor mij lijkt de oplossing te zijn gebleken dat ik mijn Radeon Drivers heb moeten terugzetten naar 18.12.2. Dus eerst alle Radeon Software (en dus de laatste drivers) volledig verwijderen van je systeem, een reboot uitvoeren en via https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-18-12-2 oude drivers/software downloaden. Daarna zou hij het weer moeten doen.

Bericht 6 van 9 (282 Weergaven)

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

EA SPORTS FC Team
@Mosje89 Soory, ik had jouw eerdere bericht gemist.

Bedankt voor het delen van de oplossing,ik zal het delen met het team Standard smile
Jason.png
Bericht 7 van 9 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

★★★★★ Novice

@EA_Jason Helaas. Daar waar ik dacht dat dit de oplossing zou zijn, blijkt hij in het derde potje wederom te crashen. Oplossing dus nog steeds niet gevonden...

Bericht 8 van 9 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash zonder aankondiging of foutmelding

EA SPORTS FC Team

Hoe zit het met de temperaturen van jouw CPU/GPU, blijven deze stabiel?

 

Heb je ook al een Clean Boot geprobeerd?

 

https://support.microsoft.com/en-ie/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Jason.png
Bericht 9 van 9 (221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help