Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Crash na doelpunt

door twandimmy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Crash na doelpunt

★★★ Newbie

Hi,

Elke keer wanneer ik, of de tegenstander een doelpunt scoor crasht mijn Fifa 21. Ik heb een foto toegevoegd van het moment waarop dit telkens gebeurd. Dat is na de celebration bij een doelpunt. Dit probleem speelt inmiddels een paar weken. Ik heb al een aantal keer Fifa opnieuw geinstalleerd, en ik heb mijn drivers voor zover mogelijk geupdated. Het probleem heb ik in de 2-3 maand dat ik het spel hiervoor speelde nooit gehad, dus ik snap er eigenlijk helemaal niks meer van. Ik kan ook verder geen andere mensen vinden met t probleem.

Groeten

Bericht 1 van 4 (140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crash na doelpunt

★★★★★ Expert
Hallo @twandimmy,

Start met de cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Map van het spel hernoemen waar je spelvoortgang en instellingen worden bewaard. Meestal in je "Documenten\Electronic Arts\" terug te vinden.
Repareer het spel via de Origin cliënt. Rechtsklik op diens speltegel en dan "Repareren" kiezen.

Gebruik je nou ook de laatste spelversie?

Zie je nog een foutmelding, dan graag hiervan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen bij je reactie als een bijlage.

Controleer of je computer wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/fifa/fifa-21#store-page-section-requirements

Je dient het spel via de Origin cliënt te starten, net als elk ander Origin spel.
Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten.
Gebruik bij voorkeur een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware tijdelijk uitschakelen.
Start de Origin cliënt als een Administrator. Rechtsklik op diens snelkoppeling en dan "Uitvoeren als administrator" kiezen.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer worden bijgewerkt. Start met die van je videokaart. Na een installatie, zal je de computer moeten herstarten. Je kan deze vinden op de website van hun fabrikanten, via de Windows Update of op de productondersteuningswebsite van je computer leverancier / fabrikant.
Zijn alle nog beschikbare updates voor Windows geïnstalleerd? Denk ook aan de optionele updates. Aansluitend de computer herstarten. Herhalen van deze stappen is goed mogelijk.

De laatste versie van de Origin cliënt en systeemeisen kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Verwijder alle huidige versies eerst. Dus ook de "technische previews" (voorheen "bèta versie" genoemd). Als de ene weg niet lukt, probeer dan de andere weg.

Beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen.
Grafische instellingen bij het spel aanpassen en zo nodig eens verlagen, als bepaalde opties inschakelen of uitschakelen.
Lukt het om het spel te starten in de venstermodus?
De "Origin in-game" en "FPS-teller" uitschakelen.
Overige en onnodige apparaten losmaken en uitschakelen. Slechts 1 monitor, toetsenbord en muis gebruiken. Luidsprekers zijn niet nodig voor testen. Allen dienen bekabelde zijn aangesloten.
Een schone installatie van je (videokaart) stuurprogramma's doen.
Windows een schoon laten opstarten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...
De overgeklokte hardware ongedaan maken, standaardwaarden van hun fabrikanten terugzetten.
Mocht je computer beschikken over meerdere videokaarten, start dan de spellen altijd met de betere videokaart (meestal Nvidia) en niet met de basis / ingebouwde videokaart, want die zijn vaak ongeschikt om spellen te draaien.

Als je nog problemen hebt, dan graag je DxDiag informatie toevoegen bij je reactie, opgeslagen in een tekstbestand: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/dxdiag-exe-openen-en-uitvoeren-dad7792c-2ad5-f6cd-5a37-b....

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (129 Weergaven)

★★★ Newbie

Hi,

Thanks, ik heb het allemaal geprobeerd, maar helaas heeft het niet gewerkt. Er is geen foutmelding, het spel sluit zichzelf gewoon af. Ik heb de DxDiag toegevoegd als bijlage aan dit bericht.

Groetjes

Bericht 3 van 4 (119 Weergaven)

Community Manager
Hey @twandimmy,

Dat is inderdaad een vervelend probleem. Gebeurt hetzelfde als je in andere resoluties en lagere grafische instellingen speelt?

Is dit altijd in dezelfde modus of maakt de modus geen verschil?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (65 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help