Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Coop fifa 21 ultimate team

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Lmiddelkoop94 ,

Inderdaad apart. Zolang hij op de PS4 versie van het spel speelt op de PS5 zou hij samen moeten kunnen spelen.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 11 van 29 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Dus als die op de ps4 speelt zou die het moeten doen

Bericht 12 van 29 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Heb jij een telefoonummer zodat ik het telefonisch kan uitleggen engels talig ken ik niet 

Bericht 13 van 29 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Lmiddelkoop94

Uiteindelijk wat belangrijk is is dat zowel jij als hem op dezelfde versie van het spel spelen en niet zo zeer op dezelfde type console.

Op de Playstation 5 kun je, liggende aan of je de CD speler versie hebt en de CD van de PS4 of de PS4 versie digitaal had, zowel de PS4 als een PS5 versie van het spel opstarten waar hij tussen kan wisselen als hij beide bezit door de menu knop (met de streepjes) te klikken bij het selecteren van Fifa 21 in het hoofdmenu en naar spelversie te gaan.

Mocht hij alleen de PS5 versie bezitten of de console is puur digitaal en hij bezat het spel op disc zal hij niet kunnen spelen met andere PS4 bezitters.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 14 van 29 (239 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Als ik op de ps4 fifa speel met cd. en hij uit de shop van playstation en ook op de ps4dan zal je toch zeggen dat tie het gewoon zou noeten doen 🤔🤔

Bericht 15 van 29 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Lmiddelkoop94

In principe wel ja. Heb je hetzelfde probleem als je anderen probeert uit te nodigen of alleen bij hem?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 29 (492 Weergaven)

★★★ Novice

Dat is een goeie ik ga dat effe uitproberen dan hoor je later hoe of wat gr laurens 

Bericht 17 van 29 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Hee ik heb met een andere vriend gekeken en hem kan ik wel een uitnodiging sturen heel raar weet je misschien hoe ik dit kan oplossen

Want bij die ene vriend lukt het nog steeds niet maar het is wel elke keer bij mij dat probleem moet ik misschien iets doen het enige dat ik weet is dat een vriend van me alles heeff overgezet naar ps5 maar dat noet het probleem niet zijn toch

Bericht 18 van 29 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

??? 

Bericht 19 van 29 (146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

@Lmiddelkoop94 ,

Sorry voor de late reactie. Ik was helaas even een weekje weg maar weer helemaal terug.

Die vriend waar het wel mee werkt. Speelt hij toevallig ook op de PS4? De vriend waar je niet mee kunt spelen, speelt hij de PS5 versie of de PS4 versie op de PS5 want ik heb het gevoel dat het daar ergens mis gaat.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 20 van 29 (101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help