Controller settings

door Jonkobol
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Controller settings

★ Apprentice

Hoe en waar kan ik in contact komen met EA ?

Afgelopen vrijdag de game gekocht, en sinds gister niet meer kunnen spelen vanwege de bug dat mijn controller settings ineens allemaal in X staan waardoor een wedstrijd spelen onmogelijk is geworden.
De settings veranderen kan niet want die optie krijg ik niet in beeld.

Heeft het überhaupt zin om met dit probleem EA te chatten / bellen?

Dit probleem hebben jullie in eerdere FIFA's ook gehad, bijvoorbeeld in 2015 en 2016 dat ik mij kan herinneren , dus hoezo is dit probleem er alweer ? of beter gezegd NOG STEEDS ?, destijds was echter wel gewoon meteen op te lossen door zelf de instellingen weer goed te zetten, echter zoals ik aangaf , dat kan dit keer niet.

 

En is er echt niet een simpele manier te bedenken om dit probleem te omzeilen ? 

Bericht 1 van 2 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Controller settings

EA SPORTS FC Team

Hey @Jonkobol,

 

Hoe dan? Ik bedoel al jouw instellingen en moves staan ingesteld op X?

 

Je kunt dit aanpassen door naar Aanpassen > Profiel > Verwijderen te gaan en daarna jouw Persoonlijke Instellingen 1 bestand te verwijderen. Daarna heb je weer alle default instellingen (tenzij je cloudsaves gebruikt natuurlijk).

 

Je kunt ook met ons bellen (wachttijden zijn op het moment wat langer vanwege drukte) en contact opnemen in het Engels via EA Help op Twitter. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (157 Weergaven)

Alle reacties

Re: Controller settings

EA SPORTS FC Team

Hey @Jonkobol,

 

Hoe dan? Ik bedoel al jouw instellingen en moves staan ingesteld op X?

 

Je kunt dit aanpassen door naar Aanpassen > Profiel > Verwijderen te gaan en daarna jouw Persoonlijke Instellingen 1 bestand te verwijderen. Daarna heb je weer alle default instellingen (tenzij je cloudsaves gebruikt natuurlijk).

 

Je kunt ook met ons bellen (wachttijden zijn op het moment wat langer vanwege drukte) en contact opnemen in het Engels via EA Help op Twitter. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (158 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help