Controller knoppen stoppen met werken

door JulianneDam1998
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Controller knoppen stoppen met werken

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik speel de sims 4 op de xbox one

Mijn probleem is dat als ik bepaalde acties onderneem in de sims 4 dat de RB en LB knoppen stoppen met werken. Dit ligt niet aan de controller want ik heb het bij mijn beide controllers en alleen bij deze game.

 

Wat ik doe is, ik beneen restaurant aan het bewerken ben en ik  klik op locatiegegevens en vervolgens pas ik een van de outfits aan(waardoor het scherm dus naar creëer een sim gaat). Zodra ik weer terug ben bij het restaurant doen de RB en LB knoppen het niet meer, waardoor ik veel activiteiten niet meer kan doen. Deze doen het pas weer zodra ik de volledige game opnieuw heb opgestart. Ook kan ik niet meet naar de besturing kijken als ik de L knop indruk. 
Als ik hierna weer met een sim wil spelen kan ik wel met deze knoppen de pauze, play en versnel  opties bedienen. Maar zodra ik op de telefoon ga en door tabbladen heen moet scrollen doen de knoppen het weer niet.

Ik heb geprobeerd om mn controller te vervangen of de batterij maar daar ligt het niet aan. En heb het dus alleen bij de sims 4 game.

 

Ik heb geen idee wat ik hieraan moet doen, maar zou graag zien of iemand anders dit ook heeft en hoe dit word opgelost.

Bericht 1 van 1 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help