Re: Content uit "beleef het samen" BUG

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @FionaGreenleaf,

Met de laatste update voor De Sims 4 zijn er veranderingen gemaakt hoe deuren en ramen behandeld worden door De Sims 4. Omdat aangepaste inhoud vaak voor problemen en zeker na installatie van een uitbreiding en/of update, dien je eerst alle aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) hebben ontdaan van het spel. Hierna repareer je het spel (natuurlijk via de Origin cliënt).

De notities voor de 3 september 2020 update (versie 1.66.139.1020 voor PC):
Spoiler
Update 3/9/2020
PC: 1.66.139.1020
Console: versie 1.31
Mac: 1.66.139.1220


Hallo, Simmers!

We zijn super enthousiast over de aanstaande release van De Sims™ 4 Star Wars™: Journey to Batuu, dus hebben we vandaag een belangrijk update voor je om een aantal cruciale kwesties aan te stippen en paar updates van bestaande onderdelen te introduceren.

Hebben je Sims ooit gedroomd van een bruiloft met junglethema? Of een meer ingetogen maar elegante bruiloft in het bos? Sims kunnen nu in het geheim in een van de Bestemmingswerelden trouwen. Stel je dit voor… een warme zonnige dag in Selvadorada, jouw Sim en diens geliefde begeleid door de bruisende geluiden van Puerto Llamante.

Naast het toestaan… ik bedoel, aanmoedigen, van Sims om stiekem in Bestemmingswerelden te trouwen, hebben we ramen wat dynamischer gemaakt. Je kunt nu ramen plaatsen door ze boven elkaar te stapelen zonder de bb.moveobjects cheat te hoeven gebruiken. Dit lijkt misschien maar een futiliteit, maar we hopen dat bouwers veel plezier aan deze extra functie beleven!

Voor PlayStation 4-spelers zijn we op zoek gegaan naar wat extra geheugen en dat hebben we ook gevonden. Dit moet Simmers helpen die de pech hadden om te crashen tijdens het reizen en het openen en sluiten van Bouwen/Kopen, waardoor een aantal van hun opgeslagen creaties verloren ging.

Tot slot hebben we ook een wijziging voor pc en Mac aangebracht waarbij een nieuwe map genaamd 'ConfigOverride' automatisch wordt gegenereerd in Documents\Electronic Arts\De Sims 4 . In deze map kunnen spelers een kopie plaatsen van Default.ini, GraphicsCards.sgr, en/of GraphicsRules.sgr die deze bestanden waar de game is geplaatst zal overschrijven. Dus als je deze bestanden eerder hebt bewerkt, kun je ze nu in de nieuwe map bewerken.

Veel plezier met De Sims!
-SimGuruRomeo, Ft. SimGuruRusskii


En dan nu de fixes:

Sims 4
  • Als je de muis boven gekochte eigenschappen houdt, krijg je niet langer de tekst 'Niet beschikbaar voor robots' te zien. We begrijpen dat robots gevoelige wezens zijn, maar deze eigenschappen zijn helaas niet geschikt voor robots.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij kavels met toegepaste terreinmanipulatie achterstevoren werden geplaatst als ze via de galerie werden gedownload. Waar is de deur? Is dit de voor- of achterkant? De orde is eindelijk hersteld.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij terreinverf niet op de juiste wijze onder bomen of funderingen werd aangebracht.
  • Het UI-team heeft wat onderhoud gepleegd en wat achtergrondgedoe in de carrièrepanelen verholpen.
  • Knipperende schaduwen verschijnen niet langer als je ramen op kelderniveaus van dezelfde variant plaatst. Ik moet toegeven dat dit ook best een eng gezicht was, maar dat is nu de opgelost.
  • Kleuren voor het Bouwvoorwerp 'Grote Dansende Watersproeier’ functioneren weer zoals normaal.
  • Trappen lopen niet langer door randen als er geen overloop is. Veiligheid voorop!

Studentenleven
       Sommige bloemen en bomen in Gibbs Hill zweven niet langer als Sims langslopen. Toch vond ik het idee van zwevende flora best grappig.

Ecologisch Leven
       Sims die als civiel ontwerper werken, zullen niet langer thuiskomen met willekeurige schoenen aan hun voeten. Ik vind het prima dat je je voeten even op het bureau legt na een zware werkdag, maar om dan ook gelijk een ander paar aan te trekken en in een volledig andere gedaante thuis te komen, is een tikkeltje gek.
       We hebben een probleem verholpen waarbij sommige kleuren niet goed werden weergegeven op de outfits van civiele ontwerpers.

Magisch Rijk
       We hebben een probleem verholpen waarbij miniatuurafbeeldingen die in de galerie voor peuters werden gegenereerd, niet alleen hun Sim-vorm weergaven maar ook hun ToverSim-vorm. Superschattig, maar toch!

Uitgebreid Breien
       Wat zeg je? Hoor je nog steeds tikkende breinaalden als je breiacties annuleert? «zingend stemmetje» Dat is niet langer het geval!
       We hebben een probleem met cfHair_SP17LocsLong verholpen waarbij alleen alle volwassen kleuren weer werden gegeven.


Update 3/9/2020



Groetjes.


Bericht 11 van 21 (549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

Champion
@FionaGreenleaf Soms moet je ook nog het bestand localthumbcache.package verwijderen om een alle resten vaan de aangepaste inhoud ook daadwerkelijk uit het spel te krijgen. Dat 'localthumbcache.package' bestand kan je vinden in de map: '*.*\Documents\Electronic Arts\De Sims 4' je kan het natuurlijk ook opzoeken via de interne zoekmethode van je pc.
Als je dat bestand verwijdert, maakt het spel zodra je het opnieuw start een nieuwe, 'schone' versie aan.
Als je dan nog problemen hebt met de deuren en ramen kan er sprake zijn van een ander probleem en dan hoor ik dat graag.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 21 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

★★ Novice

Helaas heeft dit niet geholpen. Ook al vanuit Origin het spel "gerepareerd" maar heeft niets veranderd. 

 

Gr. F. 

Bericht 13 van 21 (547 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

Champion
@FionaGreenleaf Kan je jouw kavel in de galerie plaatsen? Dan zal ik deze eens downloaden en kan ik het beter onderzoeken.
Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 21 (540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

★★★★★ Expert
Je zal eerst wel De Sims 4 en Origin cliënt afsluiten, @FionaGreenleaf.
Hernoem De Sims 4 map (staat standaard in je "Documenten\Electronic Arts\") en repareer dan De Sims 4. Dat doe je door in je spelbibliotheek rechts te klikken op De Sims 4 en "Repareren" kiezen. Gebruik je ook de laatste versie?
Aansluitend De Sims 4 schoon starten.
Test met een nieuwe aangemaakte of standaard Sim / huishouden het probleem is opgelost.

Bekijk dit helpartikel over hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games

Groetjes.
Bericht 15 van 21 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

★★ Novice

@Trismagistos als het goed is staat deze nu in mijn bibliotheek. (heb ik nog nooit eerder gedaan, ben nooit een die-hard speler geweest) 

Bericht 16 van 21 (524 Weergaven)

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

★★ Novice

@RealSimmor0

Heeft helaas allemaal niet gewerkt. 

Bericht 17 van 21 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

Champion
@FionaGreenleaf Prima gelukt! Ik heb je achtergelegen stekkie gedownload en ga even kijken waar het aan kan liggen en of ik dezelfde problemen tegenkom.
Zodra ik meer weet laat ik wat van mij horen.
Voor nu.. veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 21 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

★★ Novice

@Trismagistos heel fijn. Ik heb het trouwens ook bij andere lots, dus ben bang dat het toch aan de update ligt. 

Bericht 19 van 21 (493 Weergaven)
Highlighted

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

Champion
Dag @FionaGreenleaf

Ik heb het eens nagekeken met jouw kavel en als ik het download verdwijnen de deur en het raam uit het pand. Met andere woorden de 'Ruiten Heer' deur en het 'Geometrische Venster' worden niet meegeleverd. Dat betekent dat er toch iets mis is met de kavel of met de update. Ik ga er nu vanuit dat het een bug of glitch is.

Als jij zegt dat je het ook bij andere kavels tegenkomt, raad ik je 'Me Too' aan te klikken op de pagina van de bijgevoegde link.

Er is op het Engelse forum namelijk al een topic aan gewijd: 
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-GT-King-of-Diamonds-Door-Stone-Frame-Holey-Geometry/m-p/9...

Zelf heb ik er geen last van bij mijn eigen kavels. Maar ook al heeft niet iedereen er last van, ik denk dat meer informatie heel welkom is.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 21 (1.617 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help