Last update broke game :(

door TheUnicorn67
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Content uit "beleef het samen" BUG

★★ Novice

Met de laatste update doet opeens content van "beleef het samen" niet meer. Tot nu toe heb ik een aantal ramen en deuren ontdekt zoals "stenen venster" "verlichte geometrie" en "ruiten heer".

 

Ik heb al de aangepaste content uit gezet maar dit helpt niet.

 

gr F.

Bericht 10 van 21 (1.185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Content uit "beleef het samen" BUG

Champion
Dag @FionaGreenleaf

Ik heb het eens nagekeken met jouw kavel en als ik het download verdwijnen de deur en het raam uit het pand. Met andere woorden de 'Ruiten Heer' deur en het 'Geometrische Venster' worden niet meegeleverd. Dat betekent dat er toch iets mis is met de kavel of met de update. Ik ga er nu vanuit dat het een bug of glitch is.

Als jij zegt dat je het ook bij andere kavels tegenkomt, raad ik je 'Me Too' aan te klikken op de pagina van de bijgevoegde link.

Er is op het Engelse forum namelijk al een topic aan gewijd: 
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-GT-King-of-Diamonds-Door-Stone-Frame-Holey-Geometry/m-p/9...

Zelf heb ik er geen last van bij mijn eigen kavels. Maar ook al heeft niet iedereen er last van, ik denk dat meer informatie heel welkom is.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 20 van 21 (1.609 Weergaven)

Alle reacties

CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

★★★ Apprentice

Hoi! 

 

Alle CC deuren en ramen werken niet meer in-game na de update van vanavond. Niets werkt meer; ze verdwijnen in de muur en je ziet alleen nog maar de frames. Wordt dit opgelost of moet alle CC opnieuw worden gedownload? 

 

Liefs 

Bericht 1 van 21 (1.424 Weergaven)

Re: CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen gedaan, @Cilfie?:
Voordat je hiermee start, dien je de Origin cliënt en alle Origin spellen zijn afgesloten.
Map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat, hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken van. Bekijk hiervoor het helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens ga De Sims 4 repareren. Rechtsklik op De Sims 4 in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en aansluiten "Repareren" kiezen.
Nadat het reparatieproces is voltooid, controleer je nog of De Sims 4 ook is bijgewerkt.
Dan De Sims 4 schoon starten.
Test met een nieuw gemaakte Sim of huishouden of je probleem is verholpen. Of kies een Sim of huishouden uit het standaardaanbod.

In je het algemeen wordt aangepaste inhoud niet hier ondersteund. Als je daarmee problemen ervaart, is het beter om contact op te nemen met de maker hiervan.
Nadat De Sims 4 is bijgewerkt, is de gebruikte aangepaste inhoud niet meer geschikt voor de huidige versie van De Sims 4.
Je zal ze stuk voor stuk moeten gaan uitzoeken wie de boosdoeners kunnen zijn. Dan de betreffende bijwerken.


Groetjes.
Bericht 2 van 21 (1.416 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

Champion
@Cilfie In de patchupdate van 3 september heeft EA een leuk extraatje ingebouwd waardoor een aantal van de modificaties niet meer nodig is. Ook de cheat: 'bb.moveobjects' is daardoor in sommige gevallen overbodig geworden.
Kijk alsjeblieft even op deze pagina om te zien welke veranderingen er nog meer zijn doorgevoerd: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-sep-09-2020.

Mijn advies is dus zoek de modificaties op die de deuren en ramen en verwijder ze voorlopig. Natuurlijk kan je binnenkort wel even op de websites van de makers kijken of ze al nieuwe of aangepaste versie hebben.

De veranderingen die je nu tegenkomt zijn een voorbereiding op het uitbreidingspakket 'Journey to Batuu' of Reis naar Batuu.

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 21 (1.381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

★★★★★ Novice

Heb je al iets gevonden wat werkt? Ik heb hetzelfde probleem namelijk. 

Bericht 4 van 21 (1.343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

★★★★★ Expert
Heb je de hier al vermelde stappen al ondernomen, @angelaa-04?
Bericht 5 van 21 (1.338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

★★★ Apprentice
@RealSimmor0 Die werken helaas niet.
Bericht 6 van 21 (1.321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CC Deuren en Ramen werken niet meer na de update (3 september 19:30)

★★★ Apprentice
@angelaa-04 Nog niet, naar Sims 4 Studio (S4S) is een batch-fix aan het maken en sommige mensen hebben al uitgevogeld hoe je de ramen en deuren zelf kan fixen in S4S - ik snap het zelf een beetje maar het duurt écht uren..
Bericht 7 van 21 (1.319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Last update broke game :(

★★★ Newbie

Good morning, I have a question about the latest update.

my CC doors and windows no longer work. can we expect a solution for this soon?

Or should we wait for the creators to update their creations and then download everything again?
Actually, this last option is unfair ... Frown
I really hope that is not necessary.
I hope to hear from you about this soon.
Sincerely, Sandra.

Bericht 8 van 21 (1.148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Last update broke game :(

★★★★★ Expert
Welkom om het Nederlandstalige forum, @TheUnicorn67.

Omdat aangepaste inhoud vaak meerdere problemen veroorzaakt, dien je die allemaal te verwijderen. Hierna repareer je De Sims 4, via de Origin cliënt.


Groetjes.
Bericht 9 van 21 (1.143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help