Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Constant lags in Weekend League

door bram_vanbeek
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Constant lags in Weekend League

★★★ Newbie

Hi EA,

Na al jarenlang een trouwe FIFA-speler te zijn geweest is nu toch echt de maat vol en wordt het eens tijd om contact op te nemen. Sinds ik FIFA 21 heb gekocht op de PS4 zijn iedere FUT Weekend League de verbindingen met de servers belachelijk traag. Met mijn internet is niks mis, alle standaardstappen die jullie voorstellen al meerdere malen doorlopen. Is er iets te doen aan de EA-servers waar ik onderdeel van ben? (Zuid-Brabant)

Tijd dat we het spel waar we allemaal dik voor betalen weer eens op normale snelheid kunnen spelen.

Bericht 1 van 3 (202 Weergaven)

Re: Constant lags in Weekend League

★★★★ Novice

Ja heb hetzelfde probleem, soms is het zo erg dat spelers met 80 pace gwn sneller zijn dan spelers met 95 pace. Om nog maar te zwijgen van keepers die een seconde nadat de bal in het doel vliegt pas duiken.

Bericht 2 van 3 (163 Weergaven)

Re: Constant lags in Weekend League

★★★★★ Newbie
@TakeawayFiber7 om nog te zwijgen van dat de game vast blijft hangen als je tegestander een aanval heeft en je niks meer kunt doen alleen maqr kijken hoe ineens dw bal in het doel ligt.. heel erg storend dit
Bericht 3 van 3 (87 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help