Connectie verlies bij Rival wedstrijd

door bosseuh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Connectie verlies bij Rival wedstrijd

★ Novice

Zonet een wedstrijd bespeeld waarbij ik 1-0 voor stond. Ik hoefde nog enkel de wedstrijd te winnen en ik had een extra objective (milestones - LaLiga speler - CD Leganes). Nu was er een disconnect, en dien ik de objective opnieuw te doen. Hier bovenop registreert het spel wel dat er een wedstrijd is gespeeld (verminderde fitness, contract,...) Voor de rest geen enkele spoor van die bewuste wedstrijd (geen verhoging of.verlaging van de skill rating).

 

Ik begrijp dat er situaties zijn waarbij je tegenspeler het spel afsluit, maar dan is er wel registratie van de wedstrijd.

 

Gelieve de bekomen objective te laten doorgaan, ook al is er momenteel geen spoor meer van. Geen foutmelding of error-code ontvangen

Bericht 1 van 4 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Connectie verlies bij Rival wedstrijd

EA SPORTS FC Team

Hey @bosseuh,

 

De objectives die je in een wedstrijd uitvoert worden alleen geregistreerd wanneer je de wedstrijd volledig uitspeelt. 

 

Wanneer je een disconnect krijgt tijdens het spelen en je de wedstrijd niet volledig kon spelen, dan klopt het inderdaad dat je de objective opnieuw moet doen en dus een nieuwe wedstrijd moet spelen.

 

Ik begrijp dat je een ander antwoord wilt hebben en dat je de wedstrijd niet opnieuw wilt spelen, vooral wanneer je veel moeite gedaan hebt om de objective te behalen, maar helaas heb ik geen andere oplossing voor je. Wat ik wel kan doen is dit aankaarten bij het team, alleen ik kan niet garanderen dat hier een verandering in komt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (360 Weergaven)

Alle reacties

Re: Connectie verlies bij Rival wedstrijd

EA SPORTS FC Team

Hey @bosseuh,

 

De objectives die je in een wedstrijd uitvoert worden alleen geregistreerd wanneer je de wedstrijd volledig uitspeelt. 

 

Wanneer je een disconnect krijgt tijdens het spelen en je de wedstrijd niet volledig kon spelen, dan klopt het inderdaad dat je de objective opnieuw moet doen en dus een nieuwe wedstrijd moet spelen.

 

Ik begrijp dat je een ander antwoord wilt hebben en dat je de wedstrijd niet opnieuw wilt spelen, vooral wanneer je veel moeite gedaan hebt om de objective te behalen, maar helaas heb ik geen andere oplossing voor je. Wat ik wel kan doen is dit aankaarten bij het team, alleen ik kan niet garanderen dat hier een verandering in komt. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (361 Weergaven)

Re: Connectie verlies bij Rival wedstrijd

★ Novice

Hi @EA_Jason,

 

Ja, gelieve aan te kaarten dat er, indien er een crash, je geen fitness of contract verliest. Het was anders dan bij een disconnect van andere speler, waarbij het wel gerechtigd is want dan is er een registratie van de wedstrijd zelf. Indien de wedstrijd niet geregistreerd is, je dan ook niets kwijt bent.

 

Ivm de objectives: bad luck. Ik heb ze opnieuw gedaan, geen probleem!

 

Bedankt voor je antwoord alvast en moest je het nodige kunnen doen, great Standard smile

 

Mvg

Bericht 3 van 4 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Connectie verlies bij Rival wedstrijd

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ik denk persoonlijk niet dat dat mogelijk zal zijn: Wat houdt spelers tegen om de stroomkabel (niet zomaar de stroomkabel uit jouw console/PC halen zonder deze eerst fatsoenlijk uit te schakelen) of LAN kabel eruit te halen om zo geen fitness en contracten kwijt te raken wanneer ze op het punt staan om te verliezen? 

 

@bosseuh 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help