Connectie fout bij doorgaan naar de laatste 16 FIFA world cup!

door steffie97
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Connectie fout bij doorgaan naar de laatste 16 FIFA world cup!

★★★ Newbie

Elke keer als ik door de groepsfase kom, krijg ik een verbindingsfoutmelding. Vervolgens begin ik weer opnieuw in de groep. Hoop dat dit verholpen kan worden of dat er in ieder geval nagedacht kan worden over een oplossing. 

 

Mvg,

Stef 

Bericht 1 van 2 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Connectie fout bij doorgaan naar de laatste 16 FIFA world cup!

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @steffie97,

 

Ik ben alvast heel hard aan het nadenken geweest over een oplossing en mogelijk heb ik iets voor je...

 

Het klinkt misschien een beetje afgezaagd en als een standaard antwoord, maar ik heb hier speciaal een complete handleiding voor gemaakt. Het is een handleiding dat in detail beschrijft hoe je de best mogelijke thuisverbinding kunt krijgen door een paar simpele dingen aan te passen. Door de jaren heen heb ik zo veel mogelijk informatie verschaft over netwerken, oplossingen en consoles om zo de ultieme handleiding in elkaar te zetten!

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

(als dit niet werkt dan moet ik misschien de naam van de handleiding aanpassen naar de middelmatige handleiding)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (392 Weergaven)

Alle reacties

Re: Connectie fout bij doorgaan naar de laatste 16 FIFA world cup!

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @steffie97,

 

Ik ben alvast heel hard aan het nadenken geweest over een oplossing en mogelijk heb ik iets voor je...

 

Het klinkt misschien een beetje afgezaagd en als een standaard antwoord, maar ik heb hier speciaal een complete handleiding voor gemaakt. Het is een handleiding dat in detail beschrijft hoe je de best mogelijke thuisverbinding kunt krijgen door een paar simpele dingen aan te passen. Door de jaren heen heb ik zo veel mogelijk informatie verschaft over netwerken, oplossingen en consoles om zo de ultieme handleiding in elkaar te zetten!

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

(als dit niet werkt dan moet ik misschien de naam van de handleiding aanpassen naar de middelmatige handleiding)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (393 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help