Conditie spelers.

door dendy431
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Conditie spelers.

★★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
What is your gamertag/PSN ID?
Which mode has this happened in? Career Mode
Which part of the mode? Career mode - manager
How often does the bug occur? Every time (100%)
Steps: How can we find the bug ourselves? Geen idee
What happens when the bug occurs? Al vanaf maart/april is dit spel niet meer normaal te spelen. Na 35 minuten is de conditie van al m’n spelers leeg. Doe hier eens wat aan!!!
What should be happening instead? Zou normaal moeten afnemen

Om gek van te worden!!!

Bericht 1 van 8 (666 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Conditie spelers.

EA SPORTS FC Team

Hallo @dendy431,

 

Ik zie deze vraag wel vaker voorbij komen en dit kan komen doordat je bepaalde tactieken gebruikt. Ball Side Overload is een van deze tactieken die ervoor zorgt dat jouw conditie snel achteruit gaat. 

 

Probeer eens de standaard tactieken te gebruiken en speel bijvoorbeeld op gebalanceerd om te zien of je dan hetzelfde probleem hebt. Zo niet, probeer dan een voor een de verschillende tactieken om te zien welke het probleem veroorzaakt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (640 Weergaven)

Alle reacties

Re: Conditie spelers.

EA SPORTS FC Team

Hallo @dendy431,

 

Ik zie deze vraag wel vaker voorbij komen en dit kan komen doordat je bepaalde tactieken gebruikt. Ball Side Overload is een van deze tactieken die ervoor zorgt dat jouw conditie snel achteruit gaat. 

 

Probeer eens de standaard tactieken te gebruiken en speel bijvoorbeeld op gebalanceerd om te zien of je dan hetzelfde probleem hebt. Zo niet, probeer dan een voor een de verschillende tactieken om te zien welke het probleem veroorzaakt. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (641 Weergaven)

Re: Conditie spelers.

★★ Novice

Het kan toch niet zo zijn, welke tactiek je ook gebruikt dat het na 35 minuten klaar is. En dat al vanaf April terwijl het daarvoor niet gebeurde. 

Bericht 3 van 8 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie spelers.

EA SPORTS FC Team

Dat is ongeveer wanneer we een update hadden voor FIFA 20, het kan zijn dat je sindsdien dit tegenkomt.

 

Het komt zeker niet voor bij alle tactieken, dus ik kan je aanraden om mijn suggesties alsnog te proberen. 

Jason.png
Bericht 4 van 8 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie spelers.

★★ Novice

Maar als het dus na een update is gebeurd, dan moet het toch ook rechtgezet kunnen worden. Want dit hoort niet zo te zijn. En ik heb bij meerdere personen gelezen dat ze hier last van hebben. 

Bericht 5 van 8 (612 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie spelers.

EA SPORTS FC Team

Naja, het was niet per ongeluk gebeurd dus het is niet een kwestie van rechtzetten.

 

Het werkt zoals het bedoeld is en ik denk niet dat we dit terug gaan zetten.

Jason.png
Bericht 6 van 8 (603 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie spelers.

★★ Novice

Dus jullie vinden het realistisch dat als een team met hoge druk speelt dat het na 35 minuten klaar is met 10 spelers. 

Bericht 7 van 8 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Conditie spelers.

EA SPORTS FC Team

Je legt nu woorden in mijn mond @dendy431. Als je met hoge druk snel stamina verliest, dan raad ik je aan om een andere tactiek te proberen. 

Jason.png
Bericht 8 van 8 (579 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help