Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik word bijna elke wedstrijd uit de game gezet... hoe is dit mogelijk???!!! Heb meer dan 500€ aan deze game uitgegeven en ze blijven me kicken? 

Aangepast door EA_Neil.

Bericht 1 van 6 (142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Hey @glikkier ,

Ik heb jouw bericht even overgezet naar het Fifa 21 gedeelte waar het beter past. Was je toevallig bezig met het spelen van vriendschappelijke wedstrijden en startte je er veel in korte tijd voor doelstellingen/icon swaps? 

Als je teveel vriendschappelijke wedstrijden in een korte tijd gestart bent waar of jij of je tegenstander het spel verlieten na 1 doel of erg kort na het beginnen kan het zijn dat je een tijdelijke time-out hebt die 24 uur duurt. Ik wil je aanraden niet met opzet vriendschappelijke wedstrijden te verlaten na een doelwit en/of er teveel op een rij te starten. Binnen 24 uur zal dit probleem zich vanzelf oplossen zonder verdere consequenties.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 6 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Dit deed hij vorige weekend leage ook. En dat kostte mij 10 potjes en een hoop frustratie. Kan dit niet liggen aan dat ik gecheat heb er hiermee gepakt ben? Is wel november vorig jaar geweest. Ik heb wel vriendschappelijke gespeeld maar als iemand anders steeds leaved krijg ik dus dit probleem?? Hij gooit me zelfs uit Squad battle nadat de wedstrijd afgelopen is... heb al vanalles geprobeerd Kpn gesproken en vanalles aangepast het lijkt niet te helpen. Nu zelfs hele slechte verbinding bij ea

Bericht 3 van 6 (134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@glikkier,

Als je inderdaad veel vriendschappelijke wedstrijden start binnen een hele korte tijd (ook als je tegenstander het spel verlaat) kan dit helaas de uitkomst zijn. Het is aan te raden niet teveel in korte tijd te starten en er wat tijd tussen te laten als de tegenstander constant het spel verlaat.

Dit zou zichzelf binnen 24 uur op moeten lossen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Neil Dit gebeurde vorige week vrijdag tot en met zondag van de week ervoor en nu dus weer word er beetje moedeloos van
Bericht 5 van 6 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@glikkier,

Had je toen ook veel vriendschappelijke wedstrijden gespeeld op dezelfde manier?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help