Re: 'Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het later n

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: 'Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het later n

EA SPORTS FC Team

Probeer het anders eens via de app, je kunt ook in het spel naar Aanpassen > Profiel > Verwijderen gaan en daat jouw Squad Update bestand verwijderen (verwijder alleen dat bestand en niet de rest).

Jason.png
Bericht 11 van 14 (958 Weergaven)
0 Kudos

Re: 'Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het later n

★★★ Newbie
@EA_Jason Hallo ea ik heb een sbc gedaan maar kan het niet openen
Bericht 12 van 14 (312 Weergaven)
0 Kudos

Re: 'Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het later n

★★★ Newbie

Ik heb dat ook als ik dan klaar ben met sbc dan kan ik hem niet inleveren dan zegt het dat er communicatie problemen zijn met FIFA maar nu kan ik geen sbc voltooien 

Bericht 13 van 14 (263 Weergaven)
0 Kudos

Re: 'Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het later n

Community Manager
Hey allemaal,

Ik ga deze thread sluiten want het is ondertussen al vijf jaar oud, en heeft in drie jaar geen activiteit gezien. Als je hulp nodig hebt met SBCs, maak dan alsjeblieft een nieuwe thread aan, of post tenminste op een nieuwere, alsjeblieft.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 14 van 14 (259 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help