Re: Door storing niet voor juiste beloning kunnen gaan

door mjc7180
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Communicatie probleem ultimate team servers

★★★★ Novice
@MaxxLijster Weet je wat heel vreemd is? Als ik geinvite word door vrienden om coop te spelen, kan ik samen met hen op division spelen, maar solo niet Confused
Bericht 41 van 51 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen rivals kunnen spelen of Wl

★★★ Newbie

Zelfde probleem, al sinds vanmiddag en nu nog steeds. Jammer i.v.m. rewards die je nu misloopt

Bericht 42 van 51 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen rivals kunnen spelen of Wl

★★★★★ Newbie
@Niels_Lap Ik heb dit ook... 1 win nodig voor 8 wins, en nog eens 2 wins en ik was div 4... nu straks div 7, en geen packs. Hopelijk komen ze met compensatie..
Bericht 43 van 51 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen rivals kunnen spelen of Wl

★★ Novice

Nogsteeds werkt het niet, speciaal vroeg opgestaan !!!

 

Los het op EA !

Bericht 44 van 51 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen rivals kunnen spelen of Wl

★★★ Newbie
@darck_hylaz Hetzelfde bij mij ook nogsteeds geen werking
Bericht 45 van 51 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zijn geen tegenstanders gevonden

★★★★★ Apprentice

Het werkt allemaal weer....

Helaas niet voor de 8ste rival overwinning kunnen gaan.

Maar dit topic kan dicht.

Bericht 46 van 51 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zijn geen tegenstanders gevonden

★★ Guide
@TostiPindasaus weet niet of het dicht kan. Door een storing bij EA hebben we beide niet de mogelijkheid gehad om de maximale beloningen te kunnen halen. Ik zeg niet dat het zonder die storing wel was gelukt, maar dan hadden we het in ieder geval kunnen proberen.
Bericht 47 van 51 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: rivals

★★ Guide
@mitchellyouknow yep, heb dit ook al gemeld. Moest nog 1 overwinning om naar div 2 te gaan. Kan woensdagavond altijd tijd maken om te spelen, maar helaas. Loop zo dus betere packs mis (waar ik overigens nog geen enkele toty heb uitgehaald).
Bericht 48 van 51 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Door storing niet voor juiste beloning kunnen gaan

★★★ Newbie

Door een storing gister bij division rivals en FUT champions heb ik niet de laatste wedstrijden kunnen spelen voor de juiste beloningen. Hierdoor heb ik de 90 wedstrijden van seizoen 3 niet kunnen halen op de 5 wedstrijden na waarvan ik dacht die gister wel even te kunnen spelen. 

De storing is opgelost maar ik heb niet de kans gekregen om alsnog de overige wedstrijden te spelen voor de juiste beloning. Er staat geen bericht met een oplossing of excuus en er is geen compensatie voor de storing. Ik vind het absurd dat EA jaarlijks een nieuw spel maakt en het altijd weer voor elkaar krijgt zo ontzettend veel storingen te hebben. EA verdiend belachelijke bedragen en ik verwacht dan ook dat er een passende compensatie komt. Belachelijk dit. 

Bericht 49 van 51 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Door storing niet voor juiste beloning kunnen gaan

★★ Guide
@Jessez1999 andere topics worden behandeld, hier komt geen antwoord. Jammer.
Bericht 50 van 51 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help