Communicatie error

door xF_Fearless
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Communicatie error

★★★ Newbie
  • Ik kan geen SBC doen. Telkens als ik dat doe krijg ik een communicatie fout en word ik uit FUT gegooit. Is hier een oplossing voor?
  •  
Bericht 1 van 7 (2.549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Communicatie error

★★ Novice

Daar is een oplossing voor , bij het indienen van je sbc krijg je 9/10 melding dat 1 of andere speler in een selectie concept selectie of zelfs draft selectie zit , indien mogelijk vervang deze spelers en dien je sbc dan in 

Als je ze niet kan vervangen door bepaalde sbc vereisten , ga je trg naar je FUT home -> selectie -> dan druk je op L2 (ps4) in de lijst dat te voorschijn komt selecteer je andere selectie(geloof ik , weet even niet meer hoe het er verwoord staat) dan krijg je lijst met selecties en kan je bv de selecties die je melding aangaf verwijderen ,

Of het eenvoudigste via companion app -> selectiemanager en de benoemde selecties aanpasseb of verwijderen , derna kan je gwn zonder error in dienen .

Maak dit dagelijks mee

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (2.432 Weergaven)

Alle reacties

Re: Communicatie error

★★★ Newbie
Bericht 2 van 7 (2.534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatie error

EA SPORTS FC Team

Hey @xF_Fearless,

 

Heb je dit probleem nog steeds? 

 

Ik heb namelijk even rondgekeken en ik kon geen algemene problemen vinden met SBC's.

 

Zou je mij kunnen vertellen waar je op speelt, of je dit probleem hebt in FIFA 20 of in de Apps en over welke SBC het gaat?

Jason.png
Bericht 3 van 7 (2.497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatie error

★★★ Newbie

Zelfde probleem bij mij

Ik probeer de sbc: gegarandeert TOTSSF 92+ in te leveren maar telkens communicatie fout

Bericht 4 van 7 (2.457 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatie error

EA SPORTS FC Team
@bentodekast Heb je dit ook bij andere SBC's en heb je zowel de Web App, Companion App en in het spel zelf geprobeerd?
Jason.png
Bericht 5 van 7 (2.454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatie error

★★ Novice

Daar is een oplossing voor , bij het indienen van je sbc krijg je 9/10 melding dat 1 of andere speler in een selectie concept selectie of zelfs draft selectie zit , indien mogelijk vervang deze spelers en dien je sbc dan in 

Als je ze niet kan vervangen door bepaalde sbc vereisten , ga je trg naar je FUT home -> selectie -> dan druk je op L2 (ps4) in de lijst dat te voorschijn komt selecteer je andere selectie(geloof ik , weet even niet meer hoe het er verwoord staat) dan krijg je lijst met selecties en kan je bv de selecties die je melding aangaf verwijderen ,

Of het eenvoudigste via companion app -> selectiemanager en de benoemde selecties aanpasseb of verwijderen , derna kan je gwn zonder error in dienen .

Maak dit dagelijks mee

Bericht 6 van 7 (2.433 Weergaven)

Re: Communicatie error

★★★ Newbie
@xF_Fearlesi ik heb de ook hoe moet ik dit oplossen
Bericht 7 van 7 (162 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help